استقلال انتقام پرسپولیس را از نفت گرفت

استقلال تهران با نتیجه 4 بر صفر نفت آبادان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی ها امروز تیمی را شکست دادند که چند روز قبل پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرده بود. شاگردان وینفرد شفر با نتیجه 4 بر صفر نفت آبادان را بردند تا به آینده خود امیدوارتر از قبل شوند.

در دقیقه ۷، شوت جاسم کرار از روی ضربه ایستگاهی در آستانه ورود به دروازه استقلال، توسط حسینی به کرنر رفت. ضربه کرنر نفتی‌ها به روی دروازه استقلال با ضربه سر بازیکن این تیم به اوت رفت تا در دقایق ابتدایی، دروازه استقلال چندین بار تهدید شود.
در دقیقه ۱۲، کار تیمی بازیکنان استقلال در زمین صنعت نفت منجر به قرار گرفتن امید ابراهیمی در موقعیت شوت زنی شد که ضربه او را داوود نوشی صوفیانی راهی کرنر کرد اما ضربه کرنر ثمری برای آبی پوشان نداشت.
گل: در دقیقه ۱۶ بازی حرکت تند و تیز بازیکنان استقلال در زمین صنعت نفت با پاس در عمق داریوش شجاعیان برای محسن کریمی همراه شد و او در موقعیت تک به تک توپ را به سقف دروازه صنعت نفت دوخت تا گل اول بازی استقلال به ثمر برسد.
در دقیقه ۲۲، روی خطای محسن کریمی، داور از فاصله ۳۰ متری برای صنعت نفت اعلام خطا کرد. جاسم کرار بار دیگر با شوت محکم خود دروازه استقلال را تهدید کرد که حسینی با واکنش خوب مانع از گلزنی این تیم شد و توپ به کرنر رفت.
در دقیقه ۳۷، سانتر جاسم کرار از سمت راست زمین استقلال به روی دروازه این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.
گل: در دقیقه ۴۲، پاس جپاروف به وریا غفوری، موقعیت شوت زنی را برای این بازیکن فرآهم کرد و ضربه محکم او با برخورد به محسن کریمی به گل دو استقلال تبدیل شد.
گزارش نیمه دوم
در دقیقه ۴۹، فرشید باقری روی سانتر سرور جپاروف از روی نقطه کرنر، با ضربه سر دروازه صنعت نفت را تهدید کرد.
در دقیقه ۵۲، کرار جاسم از پشت ضربه ایستگاهی توپ را به روی دروازه استقلال ارسال کرد که ضربه سر جبیره با فاصله اندک از دروازه حسینی به بیرون رفت.
گل: در دقیقه ۵۵، توپ ربایی بازیکنان استقلال باعث شد توپ به علی قربانی برسد که پاس این مهام داریوش شجاعیان را تک به تک کرد و هافبک آبی‌ها با دریبل دروازه‌بان صنعت نفت، دروازه خالی را باز کرد تا سومین گل استقلال را به ثمر برساند.
در دقیقه ۶۴، روی حمله پر تعداد استقلالی‌ها و اشتباه مدافع صنعت نفت در دفع توپ، علی قربانی با نوشی صوفیانی تک به تک شد که ضربه او را دروازه بان صنعت نفت دور کرد.
گل: در دقیقه ۶۷، روی کار تیمی بازیکنان استقلال، محسن کریمی با صوفیانی تک به تک شد و با عبور توپ از میان پاهای دروازه بان حریف گل دوم و چهارم تیم خود را به ثمر رساند.
در دقیقه ۷۱، شوت فنی داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه با برخورد به دیرک دروازه صنعت نفت وارد دروازه این تیم نشد.
این بازی در نهایت با برد چهار بر صفر استقلال به پایان رسید.
مگنو باتیستا از صنعت نفت با کارت زرد داور جریمه شد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =