۰ نفر
۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

مهر به نقل از بانک مورگان استنلی آمریکا نوشت:در صورتی که بیت کوین به عنوان رقیب ارزهای اصلی جهان شناخته نشود، ارزش واقعی آن هیچ خواهد بود.

 تحلیلگران بانک معروف آمریکایی، مورگان استنلی، گفتند اگر بیت کوین به عنوان رقیب ارزهای اصلی جهان شناخته نشود، ارزش آن به معنای واقعی کلمه، هیچ، خواهد بود.

این کارشناسان به این نکته اشاره کردند که اگر کسی این فناوری را به عنوان وسیله ای برای پرداخت نپذیرد، در آن صورت ارزش بیت کوین هیچ خواهد بود؛ از سوی دیگر به دلیل اینکه نرخ بهره مرتبط با بیت کوین وجود ندارد، این ارز رمزنگار شبیه به ارز نیست. در عین حال ، بیت کوین شباهتی هم به طلا ندارد و هیچ کاربرد ذاتی مانند طلا ندارد و خیلی کم می توان آن را با ابزارهای مالی سنتی مقایسه کرد.

بانک استنلی مورگان اعلام کرد، در یک ماه اخیر متوسط تجارت بیت کوین ۳ میلیارد دلار بوده است؛ در حالی که میانگین داد و ستد بازار ارز ۵.۴ تریلیون دلار ثبت شده و بطور میانگین هر روز ۱۷ میلیارد دلار گردش پولی در این بازار وجود داشته و این رقم برای بیت کوین فقط ۳۰۰ میلیون دلار بوده است.

البته «کوین مارکت کپ» اعلام کرد که اطلاعات بانک استنلی مورگان در مورد میانگین گردش روزانه بیت کوین صحیح نیست و این رقم بیش از ۱۱ میلیارد دلار است.

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =