قدردانی دبیرجشنواره منطقه ای هوره و سیاچه‌مانه از مردم شهرستان کامیاران

دبیر و مسئول برگزاری جشنواره منطقه ای هوره و سیاچه مانه از همراهی و حضور مردم فرهنگ دوست شهرستان کامیاران در نخستین جشنواره و مراسم رونمایی از نماد این جشنواره قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، شیوا قوامی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین جشنواره منطقه‌ای هوره و سیاچه‌مانه با استقبال گسترده مردم شهر کامیاران مواجه شد، گفت: هنرمندانی از استان های لرستان، کرمانشاه، ایلام و کردستان در قالب اولین جشنواره به زیبایی هنر و فرهنگ اصیل منطقه کردستان را نمایش دادند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و حضور مردم فرهنگی شهر کامیاران، از افتتاح دفتر دبیرخانه دائمی جشنواره در این شهر خبر داد.
قوامی گفت: با توجه به اینکه سالن مناسب فعالیت های فرهنگی در شهر کامیاران وجود ندارد با کمبودهایی از نظر فنی مواجه بودیم و امیدواریم در برنامه بعدی این موارد رفع شود.
دبیر جشنواره منطقه ای هوره و سیاچه مانه از حضور فعالان فرهنگی و هنرمندان در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و افزود: در برنامه های آتی ایده ها و نظرات دلسوزانه آن ها به کار گرفته خواهد شد. وی همچنین از حمایت های مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران تقدیر و تشکر کرد.
مدیر موسسه فرهنگی، اجتماعی روژا از برگزاری دومین جشنواره در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری شهرستان کامیاران، شهرداری و شورای اسلامی و نیز سایر ادارات دولتی و بخش خصوصی دومین جشنواره با شکوه بیشتری در شهر هنرپرور کامیاران برگزار خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =