حدود پنج هزار میلیاد تومان اعتبار برای بخشودگی جرایم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان تصویب شد

ایسنا نوشت : نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال 97 کشور، اعتباری در حدود پنج هزار میلیاد تومان برای بخشودگی جرایم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان که در سال‌های 95 و 96 اعطا شده است، مصوب شد.

علی کاظمی اظهار کرد: در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی، هدفمندی یارانه‌ها و افزایش نرخ عوارض خروج از کشور، نمایندگان در مجلس با جدیت در حال بررسی هستند.
وی با اشاره به اینکه کارگران بسیاری از چهارمحال و بختیاری در کشورهای حاشیه خلیج فارس همچون کویت مشغول به کار هستند، افزود: با افزایش میزان پیشنهاد شده عوارض برای خروج کشور مخالف هستم.
کاظمی ادامه داد: در حال حاضر این سه موضوع در کمیسیون‌های تخصصی مجلس توسط نمایندگان در دست بررسی است و نتایج تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.
عضو فراکسیون نفت و نیرو مجلس در خصوص بخشودگی جرایم وام‌های زیر 100 میلیون تومان گفت: در لایحه بودجه سال 97 کشور، اعتباری در حدود پنج هزار میلیاد تومان برای بخشودگی جرایم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان که در سال‌های 95 و 96 اعطا شده است، مصوب شد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در همین راستا اعتباری از بانک مرکزی به بانک‌های عامل همچون بانک کشاورزی و بانک ملت داده خواهد شد.

 

48

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =