استاندار لرستان بر ضرورت رفع مشکل مسکن، معیشت، تحصیل و اشتغال جوانان و نخبگان استان تأکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی ضمن تکریم تلاش‌های تمامی محققان لرستانی و جایگاه والای دانش و یافته‌های علمی آنان بر بهبود شرایط کاری و معیشتی آقای فرهنگ ترکی این نخبه لرستانی تأکید کرد.

خادمی توجه به قشر جوان جامعه را یک ضرورت دانست و گفت: مدیران باید از سخت گیری ها اجتناب کنند و شرایط را برای تولید کننده به منظور اشتغالزایی، آسان بگیرند چرا که توجه به نیازهای جوانان با برنامه ریزی های دقیق و منظم در اولویت کاری قرار دارد.

وی بیان کرد: جوانان با استعدادی در این استان داریم که این موضوع، مسئولیت مدیران را در رسیدگی به امور آنها و رفع مشکلاتشان بیشتر می کند.

استاندار لرستان با اشاره بر اینکه اشتغال دانش آموختگان و جویندگان کار یک دغدغه‌ ملی است و لازم است که همه دستگاهها و متولیان در این زمینه همکاری و حمایت لازم را صورت دهند به دستگاه‌های ذی‌ربط تاکید کرد که مشکل مسکن، معیشت، تحصیل و اشتغال این نخبه و محقق استان را رفع شود.

شایان ذکر است: در هجدهمین جشنواره‌ی ملی پژوهش و فناوری که ۲۷ آذرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد ، از سید موسی خادمی استاندار لرستان به عنوان« حامی برگزیده‌ پژوهش و فناوری در کشور» تقدیر شد.

گفتنی است « فرهنگ ترکی» پس از ۱۵ سال کار تحقیقاتی و علمی، برای امرارمعاش خود و خانواده‌اش به کارگری روی آورده و در خانه‌ای که بی‌شباهت به «کپر» نیست زندگی می‌کند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =