دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال بانوان: ورزشکاران می‌توانند روحیه‌بخش بیماران مبتلا به سرطان باشند

مریم یکتایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال و ملی پوش تیم ملی والیبال بانوان گفت: ما ورزشکاران می‌توانیم با حمایت معنوی خود در بهبودی سریع‌تر بیماران مبتلا به سرطان تاثیرگذار باشیم و حضور در گلریزان انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی امید نیز بخشی از این حرکت و کمک به همنوع است.

سینا افشاریان: مریم یکتایی ملی‌پوش فوتبال و والیبال که در بیست‌وچهارمین گلریزان انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی امید در ارومیه حضور یافته بود در گفتگویی با اشاره به نقش پررنگ ورزشکاران در برنامه های این چنینی و نحوه آشنایی خود با این انجمن گفت: حضور ما ورزشکاران در کنار بیماران و بالاخص مبتلایان به سرطان می‌تواند تاثیر زیادی در روحیه و بهبودی آنان داشته باشد.

نیاز به ورود مسئولین به قضیه بیماری سرطان

این ورزشکار فوتبال و والیبال تیم ملی : برای ما انسان‎ها سلامتی نعمتی مهم است که تک به تک آنرا قدر بدانیم.
وی افزود: متاسفانه این روزها آمار مبتلایان به سرطان در کشور افزایش یافته که باید همه مردم و مسئولین به آن ورود کنند و کمک‌های مادی و معنوی خود را برای روحیه دهی و بهبود شرایط آنان داشته باشند.

نیاز به مبارزه و توکل به خدا برای غلبه بر بیماری

یکتایی گفت: امسال با هدف روحیه دادن به بیماران مبتلا به سرطان در گلریزان انجمن خیریه امید حضور یافتم.
وی اضافه کرد: می‌توانم این جمله را به آنان بگویم که " ما انسان‌ها گاهی با مشکلاتی روبرو می‌شویم که برای حل آن نیاز به تلاش و حمایت معنوی داریم و بیماری سرطان نیز از آن جمله است و باید برای فائق آمدن به آن باید مبارزه به خدا توکل کرد و هیچ وقت نباید قطع امید کرد." و در این میان مسئولین نیز حمایت‌های خود را دریغ نخواهند کرد.

صحبت پایانی

یکتایی در پایان گفت: از بقیه ورزشکاران درخواست دارم اگر جشن گلریزانی برگزار می شود در آن شرکت کننده زیرا بیماران چشم انتظار یاری و حمایت های معنوی آنان هستند ضمن اینکه حضور در برنامه‌های دیگر خیرخواهانه هم می‌تواند روحیه‌ای دوچندان به بیماران بخشد.
وی اضافه کرد: بیماران مبتلا به سرطان نیاز به انرژی بخشی دارند و این انرژی می‌تواند با حضور ورزشکاران و هنرمندان مشهور ایجاد شود.

مریم یکتایی متولد سال ۱۳۷۲ است که هم‌اکنون به‌عنوان دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان و پاسور تیم ملی والیبال مشغول فعالیت است و امسال در تیم لیگ برتری شهرداری بم حضور دارد.
گفتنی است ۲۴امین گلریزان امید برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دی‌ماه امسال در شهر ارومیه برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =