حیرت ملی‌پوشان از امکانات پک؛ تشک‌های این‌جا از تختخواب‌مان راحت‌تر است!

بازیکنان ملی‌پوش اولین جلسه ریکاوری خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار کردند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: تمرینات ملی‌پوشان در سه گروه برگزار شد و در پایان مربیان تیم ملی این‌قدر خسته بودند که نای راه رفتن نداشتند!

بخش اول‌؛ ریکاوری بدنی
این بخش برای آن بود که بازیکنان بتواند بازیابی بدنی داشته باشند. در واقع مربیان تیم ملی اسمش را گذاشته‌اند ریکاوری بدنی. بازیکنان تیم ملی از دیدن امکانات ساختمان پک به تازگی تکمیل شده، بهت‌زده بودند و باورشان نمی‌شد چنین امکاناتی در کمپ وجود داشته باشد. تعداد زیادی تردمیل و دوچرخه و همین‌طور امکانات کامل یک باشگاه ورزشی به همراه استخر و سونا و جکوزی به همراه زمین چمن مصنوعی و... در ساختمان پک وجود دارد.
یکی از بازیکنان تیم ملی که از دیدن این امکانات بهت‌زده شده بود، به خنده گفت: «این تشک‌هایی که زیرمان انداخته‌ایم از تشک تخت خانه راحت‌تر است!»

بخش دوم‌؛ آماده‌سازی روحی برای جام جهانی
از نظر مربیان تیم ملی این بخش مهم‌تر از بخش اول است. کادر فنی تیم ملی به همراه بازیکنان به اتفاق کنفرانس می‌روند و در آن‌جا برای بازیکنان درباره حال و هوای جام جهانی، ستاره‌هایی که قرار است مقابل‌شان بازی کنند و همین‌طور سبک بازی تیم ملی صحبت می‌کنند. در اولین جلسه هم اوسیانو به همراه مارکار و دیگر مربیان در این‌باره توضیحات زیادی به بازیکنان دادند و تلاش کردند آن‌ها را از نظر روحی و روانی برای بازی‌های سخت آماده کنند. هدف اصلی این است که بازیکنان علاوه بر آگاهی، متوجه باشند رقابت‌های جام جهانی‌ خیلی نزدیک است و با توجه به این مسئله خود را آماده‌تر می‌کنند.

تشکر اوسیانو از باشگاه‌های لیگ برتر
اوسیانو کروز، دستیار اول کارلوس کی‌روش درباره اولین هفته تمرین ریکاوری بازیکنان داخلی برای جام جهانی‌ می‌گوید: «از همکاری بسیار خوب مربیان ایرانی تشکر می‌کنم و همچنین باید از اعتمادی که این عزیزان به ما کردند قدردانی کنم. مطمئناً با این نوع تمرین آماده‌سازی که در حال اجرای آن هستیم تا خرداد با آمادگی بالاتری به رقابت با حریفان خواهیم پرداخت.» اوسیانو درباره وضعیت ملی‌پوشان هم توضیح می‌دهد: «مهمترین قسمت برنامه‌ای که پیش ‌رو داریم انتخاب بهترین و آماده‌ترین بازیکنان برای حضوری موفق و قدرتمند در جام حهانی است. تمریناتی که مد نظر داریم نه‌تنها مربوط به ریکاوری است بلکه تلاش می‌کنیم بازیکنان با آنچه در جام جهانی روبه‌رو می‌شوند، آشنا شوند.»

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =