ایسنا نوشت: نواز شریف، نخست وزیر سابق پاکستان در اظهاراتی تاکید کرد تاکنون حتی ذره‌ای از اتهام فسادی که به او وارد شده، ثابت نشده است.

به گزارش نیشن، نواز شریف، نخست وزیر سابق پاکستان در یک سخنرانی اظهار داشت، بعد از آنکه دادگاه عالی این کشور تصمیم به سلب صلاحیت وی برای نخست وزیری گرفت، هرج و مرج در پاکستان گسترش پیدا کرد.

او مدعی شد از زمانی که حزب او در پاکستان به قدرت رسید توانست کشور را از زنجیر تروریسم رها کند.

نواز شریف در اظهاراتی درباره پرونده موسوم اوراق پاناما که پایش به آن باز شده گفت: تاکنون از بودجه ملی پاکستان ذره‌ای اختلاس نکرده‌ام.

با این حال او اظهار داشت که اتهام‌های سطح بالایی که علیه او وارد شدند به حدی بودند که او و خانواده‌اش مجبور شدند کشور را ترک کنند.

نواز شریف گفت: بعد از این موضوع پدرم فوت کرد و ما همچنان اجازه آمدن به کشور را نداریم. التیام زخم‌های به وجود آمده برایم دشوار است، اما به خاطر مردم ادامه خواهم داد.

او مدعی شد که در دوره دولت او کشور از مشکل کمبود انرژی و برق نجات یافته است.

او اظهار داشت: مردم نباید کسانی را که کشور را دچار قطعی سراسری برق می‌کردند، فراموش کنند. همه باید سطح پیشرفتی را که پاکستان به آن دست یافته مشاهده کنند.

او با این حال درمورد وضعیت نظم و قانون در پاکستان اظهار نگرانی کرد و گفت: مردم باید تصمیم بگیرند که کشور چطور اداره شود. دیدگاه ما ایجاد جاده‌ها و زیرساخت‌ها است.

نواز شریف از اعضای حزبش خواست تا با بی‌عدالتی مبارزه کنند.
52312

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =