سید رضا افتخاری و هیات مدیره تیم آبی پوش همچنان به خانواده پورحیدری بدهکارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال با شفر به نظم تاکتیکی رسیده است و اقلا در زمین فوتبال دیگر تکلیفش مشخص است اما همچنان هواداران تیم محبوب از اوضاع بیرون زمین شان دلگیرند. آنها اعتقاد دارند استقلال در فصل نقل و انتقالات نتوانسته آن طور که سرمربی می خواسته موفق عمل کند. اگرچه به نظر می رسد شفر هم خیلی چیز زیادی از آبی ها نخواسته و تمام تقاضایش از آنها داشتن یک مهاجم تمام کننده خارجی است. بازیکنی که به او قول دادند جذبش کنند.

فارغ از این اتفاقات اما در روزهای گذشته آنچه بیش از همه دلگیر کننده است ، گلایه های فریده شجاعی است. همسر پدر آبی ها که می گوید حقوق معوق همسرش را نداده اند. پول هایی که درست برای روزهای بیماری منصورخان است. روزهایی که او با آن عصای نوستالژیک ، به سختی خود را روی نیمکت تیم نگه می داشت.

استقلال ممکن است بی پول باشد و قطعا بازماندگان مردی که یکبار زندگی اش را برای احیای استقلال فروخته بود ، می پذیرند شرایط آبی ها را اما وقتی جوابی به آنها داده نمی شود ، باعث دلخوری شان می شود. آقای افتخاری استقلال متعلق است به امثال پورحیدری و تاریخ سازانش و شما آنجا برای مدتی ، حالا به هر دلیلی که خود بهتر می دانید ، تیم را به امانت گرفته اید.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =