نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از افتتاح و بهره برداری از ۷۰ پروژه خدماتی و عمرانی در شرق مازندران تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،علی محمد شاعری  درگفتگو با خبرگزاری خبرانلاین از افتتاح و بهره برداری از ۷۳ پروژه با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان در شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد و افزود: با افتتاح این پروژه ها مردم این مناطق از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه امسال یکی از بزرگترین و مجهزترین کشتارگاه های تمام مکانیره صنعتی طیور با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان در شرق استان به بهره برداری می رسد، ادامه داد: با افتتاح این کشتارگاه برای بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می شود و با بهره برداری این کشتارگاه زنجیره تولید طیور در شرق استان تکمیل می شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای افتتاح پروژه های بخش کشاورزی شامل سورتینگ مرکبات، مرغداری گوشتی، آبیاری تحت فشار، شالیکوبی، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، آبیاری تحت فشار تجمیعی، استخر ذخیره آب پلی اتیلنی و لوله گذاری در شرق مازندران هزینه شد‌.

این مسوول با بیان اینکه روستاهای گلورد بزرگ و کوچک، کارکم، للرد، لاکتراشان، گرگتج و رمدانخیل تا پایان سال و روستاهای درویشان، سه کیله، کرداب و اوکرکا در بهمن ماه امسال از نعمت گاز برخوردار می شوند، گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد و آرزوی دیرینه مردم منطقه محروم هزارجریب پس از حدود چهل سال از انقلاب برآورده می شود.

وی از خرید، نصب و راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر با اعتبار ۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۷۰۰ میلیون تومان برای افتتاح خانه بهداشت روستاهای تیله نو، خورشیدکلا، خانسر، کفرات و استخرپشت و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید و نصب دستگاه پیشرفته سی آرم بیمارستان امام حسین(ع) نکا هزینه شد که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۴ میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه های آبرسانی شرق استان هزینه شد، گفت: برای بهبود آب شرب روستاهای اوکرا، کرداب، سه کیله، درویشان، تازه آباد، نوذرآباد، دنگسرک، زاغمرز، مهدی آباد و امیرآباد با صرف اعتبار ۷ میلیارد تومان، آب شیرین کن گلوگاه ۵ میلیارد تومان و ۱.۵ میلیارد تومان برای شبکه فاضلاب مسکن مهر پیلم کتی بهشهر هزینه شد که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

این مسوول از افتتاح یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای شیت نکا با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و ساخت خانه معلولین در نکا و مسکن محرومین در گلوگاه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

شاعری با بیان اینکه ۴۳ کیلومتر ترمیم روکش آسفالت در روستاهای بهزاد کلا، گل خیل، میانکاله و نوذرآباد با اعتبار دو میلیارد تومان و پل بزرگ گلوگاه_نیالا به طول ۳۰۰ متر با اعتبار ۳.۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: ۱۳.۵ میلیارد تومان برای کارخانه مازند میله طبرستان در بهشهر هزینه شد که در بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک میلیارد تومان برای طرح توسعه اکریلبافت بهشهر، ۲۰۰ میلیون تومان برای اولین بی خطرسازی زباله های عفونی مراکز بهداشت مازندران در بهشهر و دو میلیارد تومان برای فاز دوم مجتمع آبرسانی چهارقلعه هزینه شد که همزمان با جشن های انقلاب افتتاح می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =