مهر نوشت: تیلرسون پس از پایان یافتن سفر اروپائی خود در این باره اعلام کرد که مقامات آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در دیدار اخیر خود بحث های رسمی را برای پرداختن به نگرانی های واشنگتن درباره توافق هسته ای با ایران (برجام) آغاز کرده اند.

به گزارش روزنامه آمریکائی «وال‌استریت‌ژورنال»، وزیر خارجه آمریکا ادامه داد: رئیس‌جمهوری نظر خود را به طور شفاف در مورد توافق هسته‌ای ایران و نقض‌ هایی که این توافق دارد، اعلام کرده است و قصد دارد این مشکلات را رفع کند.

وی در ادامه افزود: با همتایان اروپائی خود توافق کردیم این کار را انجام دهیم. کارگروه‌ های تشکیل شده به دنبال گفتگو با مقامات ایرانی درباره حصول تغییر در برجام هستند.

لازم به ذکر است، تیلرسون در روزهای گذشته با مقامات انگلیسی، فرانسوی و آلمانی خود برای آنچه وی پاسخ به نگرانی‌های آمریکا در مورد توافق هسته‌ای ایران ادعا کرده بود، دیدارهای جداگانه ای داشت.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • به تیلرسون IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    1 1
    خودتو مسخره کردی یا مارو؟ یا برجامو قبول داری یا نداری. اگر داری که باید همین جوری قبولش کنی و اگر هم نداری ازش برو بیرون و هزینه اش را هم بپرداز. اومدیم و اصلاحش کردیم. از کجا معلوم فردا باز دبه درنیارید و نگید اصلاحات انجام شده کافی نیست؟
  • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    1 1
    اونقدر مذاکره کنید تا جان تو دربیاد. برجام غیرقابل تغییر است.