توسعه بقالی آنلاین وال‌مارت با کمک راکوتن ژاپن

وال‌مارت آمریکا که یک سالی است بقالی آنلاین در ژاپن راه انداخته است، سیستم جدید ارسال خود را با شراکت Rakuten توسعه می‌دهد.

 

به گزارش خبرآنلاین، با هدف بیرون کردن رقبا از بازار جدید، شرکت تجارت الکترونیک راکوتن ژاپن کار دلیوری بقالی آنلاین وال مارت را از نیمه دوم 2018 انجام خواهد داد.{لینک}

دارنده بزرگ‌ترین شبکه ‌فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی، به دنبال راه‌ها و بازارهای جدیدی است و سرویس جدید موسوم به Rakuten Seiyu Netsuper در همین راستا ارزیابی می‌شود. کمپانی راکوتن چهارمین اپراتور بی سیم در ژاپن نیز محسوب می‌شود که به دنبال اعلام این خبر، علی رغم ضرر ماه گذشته، سهامش 4.5 درصد رشد پیدا کرد.

راکوتن بزرگ‌ترین خرده فروش آنلاین ژاپن نیز محسوب می‌شود که سرویس فروش کتاب الکترونیکی به نام Kobo را نیز در اختیار دارد و حالا وال‌مارت قرار است از طریق کمپانی ژاپنی در آمریکا، 6 میلیون نسخه کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی بفروشد تا به طور مستقیم با آمازون رقابت کند.

آمازون اخیرا سرویسی به نام Fresh را در بخشی از توکیو برای ارسال مواد غذایی تازه برای مشتریان راه‌اندازی کرده است تا با وال مارت رقابت کند.

وال‌مارت با فروش سایت اختصاصی خود به JD.com (دومین کمپانی تجارت الکترونیک چین) 5 درصد از سهام این کمپانی را متعلق به خود کرد تا بتواند به راحتی در بازار چین ورودی غیر مستقیم و موفق داشته باشد.

 

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =