همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب 14بهمن در کلیه مدارس نواخته می شود

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از نواخته شدن زنگ انقلاب ، همزمان با سراسر کشور در روز شنبه 14بهمن ماه در کلیه مدارس خبر داد و گفت: این جابجایی به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه صورت گرفته و به صورت متمرکز در سراسر کشور اجراء می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  محمد حسین احمدی با اعلام این خبر افزود : دهه فجر ،نقطه عطفی در تاریخ بیداری جهان معاصر است ؛ زیرا با پیروزی انقلاب اسلامی روحیه آزادی خواهی، استکبار ستیزی و استقلال طلبی در جهان گسترش یافت و باعث شد ملت های آزادیخواه جهان به ماهیت واقعی استعمارگران و حکومت های دیکتاتوری پی ببرند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به مرز چهل سالگی نزدیک شده و همگان وظیفه دارند تا پیام و آرمان های انقلاب را به نسل های جوان و نوجوان انتقال دهند.

احمدی بهترین شیوه حفظ و انتقال دستاوردهای انقلاب را استفاده از ابزار و روش های فرهنگی و هنری برشمردو افزود : هنر ابزاری است که به ماندگاری و جاوادنه بودن پیام کمک می کند و اگر پیام های انقلاب هم در قالب هنر به جوانان منتقل شود ،باعث می شود تا این پیام ها در اذهان آنها ماندگار بماند.

وی در ادامه تصریح کرد: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

احمدی در ادامه بر ضرورت تبیین و تشریح دستاوردهای نظام تاکید کرد و افزود : باید روح امید به آینده و نشاط را در مردم تقویت کردو آنها را به آینده روشن انقلاب امیدوار کرد . وی اضافه کرد : در شرایطی که دشمن برای مایوس کردن مردم از ترفندهای مختلف استفاده می کند ،مسئولین وظیفه دارند که در بیان دستاوردهای نظام و انقلاب همت گمارند و نعمت های انقلاب را بیان کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =