نقش رسانه ها در توسعه استان نقشی کلیدی است

صبح امروز نماینده ولی فقیه در استان لرستان طی نشست صمیمانه با اصحاب رسانه خرسندی خویش را از گسترش رسانه،خبرگزاری ها و سایر رسانه دراستان اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نماینده ولی فقیه در استان گفت: این یکی از دستاوردهای بزرگ است که اهل فکر و عمل به میدان بیایند و برای مردم و استانشان تلاش بکنند.

آیت الله سید احمد میرعمادی با اشاره به اینکه در هرحوزه ای معمولا با کاستی هایی مواجه هستیم، تصریح کرد: با تمام وجود اعلام می کنم، از رسانه های استان راضی هستم و علی رغم کاستی های موجود در رسانه درمجموع راضی هستم زیرا تشخیص خوبی دارند و مبرهن است که افرادی متعهد، دلسوز و افرادی طالب حق هستند که مسائل و مشکلات استان را دنبال می کنند.

جهت گیری صحیح رسانه ها در اغتشاشات

وی ادامه داد: به عنوان مثال در همین اغتشاشات اخیر جهت گیری رسانه ها، جهت گیری صحیحی بود و درست تشخیص دادند زیرا تمایز قائل شدند بین کسانی که مطالبه حق داشتند و گروهی که صرفا قصد اغتشاش و نارآرامی را داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: حساسیت رسانه ای استان بالاست و خوب به میدان می آیند و اینکه در هر موضوعی مطلبی باقی نمی ماند که رسانه ای نگفته باشد، نقطه قوتی برای استان است و جای نگرانی ندارد.

ضرورت توجه مدیران به نشریات

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه نشریات استان شرایط و وضیعت مناسبی ندارند، گفت: جا دارد مسوولان استانی در خصوص مشکلات درآمدی نشریات نیز فکری بکنند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: نقش رسانه در توسعه استان نقش کلیدی است. رسانه ها می توانند منشا تحول، دگرگونی و زمینه ساز پیشرقت جامعه باشند و شایسته است اصحاب رسانه در راستای دفاع از مطالبات استان و در برقراری قانونمداری در جامعه دخالت داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 750101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =