رونمایی از گوشی زنفون ۵ ایسوس و اولین گوشی مجهز به پردازنده هلیو پی۷۰

ایسوس امسال در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا از گوشی هوشمند خود به نام زنفون 5 رونمایی می‌کند. همچنین کمپانی چینی Ulefone اولین گوشی تمام صفحه و مجهز به پردازنده هلیو پی70 را رونمایی خواهد کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی تایوانی قصد دارد روز 27 فوریه در اسپانیا زنفون 5 را برای علاقمندان خود رونمایی کند. زنفون 4 اوت سال گذشته رونمایی شد اما ایسوس این بار قول داده است تا زودتر از موعد، پرچم‌دار خود را فوریه رونمایی و مارس یا آوریل هم عرضه کند.

گفته می‌شود ایسوس دو مدل به نام‌های زنفون 5 لایت / Asus ZenFone 5 Lite و زنفون 5 مکس / Asus ZenFone 5 Max را در بارسلونا رونمایی خواهد کرد اما جزییات فنی این دو مدل منتشر نشده است.{لینک}

 

Ulefone T2 Pro

کمپانی چینی Ulefone نیز با انتشار تیزر جدیدی اعلام کرد اولین گوشی مجهز به پردازنده هلیو پی70 را در کنفرانس جهانی موبایل / MWC رونمایی خواهد کرد. گوشی موسوم به T2 Pro با معماری هشت هسته‌ای بر مبنای معماری تراشه‌های 12 نانومتری طراحی شده و هلیو پی 70 بیش از 2.5 گیگاهرتز سرعت خواهد داشت که معادل اسنپ دراگون 835 است.

سازنده چینی می‌گوید اسکرین تمام صفحه را روی تی 2 گذاشته و حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر تعبیه کرده است.

26 فوریه تا اول مارس 2018 / هفتم تا دهم اسفند ماه 1396 کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا برگزار خواهد شد و کمپانی‌های بزرگ و کوچک جدیدترین محصولات سخت افزاری خود را رونمایی خواهند کرد. در این بین کمپانی‌های تازه‌کار نیز فرصت خواهند داشت تا محصولات متفاوت خود را به علاقمندان نشان داده و بازاریابی کنند.{لینک}

 

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =