توسعه و خودباوری ثمره انقلاب اسلامی است

قایم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در مراسم (زنگ انقلاب جامعه کارگری) استان گفت: توسعه و خودباوری دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در جامعه است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر مونا جهانگیر در این مراسم که در شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر واقع در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد برگزار شد،افزود: حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش هرچه بیشتر برای تحقق توسعه و اقتصاد پویاتر همواره در دستور کار جامعه کارگری استان بوده است.

وی ادامه داد: تلاش کارگران، کارفرمایان و مدیران و مسولان این حوزه سبب پیشبرد روزافزون اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان نیز در این آئین گفت: جامعه کارگری، کارفرمایی و فعالان اقتصادی نقش موثری در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

علی آشتاب، وجود 176 شهید کارگر را بیانگر کارنامه درخشان جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: نقش جامعه کارگری، کارفرمایی و فعالان اقتصادی به ویژه با طرح مباحث اقتصادی غیرقابل انکار است.

وی کارگران و فعالان اقتصادی و فناوران را موثرترین و اساسی ترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: امروز باید وارد عرصه کار تولیدی و کیفی و بازار رقابتی شویم چراکه جنگ امروز وارد این عرصه شده است و برای غلبه بر دشمن باید بتوان در این عرصه همواره نوآوری و حرکت رو به جلو داشت.

وی افزود: مجموعه مدیریت استان بطور جدی در راستای حمایت از تولید و اشتغال و تثبیت اشتغال تلاش می کند و با توجه به اینکه یکی از مهمترین چالش های استان بیکاری جوانان است باید نگاه به کار را تغییر داد و در عین حال باید کار جمعی و گروهی و روحیه تعاون را تقویت کرد.

محمد رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان نیز در این مراسم گفت: تقویت روحیه خودباوری و استقلال یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که نمونه های آن را در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه های اقتصادی می توان مشاهده کرد.

وی نمونه بارز خودباوری را اعتقاد به نقش و حضور زنان در عرصه های مختلف دانست و افزود: انقلاب اسلامی موجودیت جدیدی به اقشار مختلف جامعه داده است.

صفی خانی یادآور شد: حرکت هایی خوبی با تکیه بر مردم و بخش خصوصی در لرستان آغاز شده است که باید بتوان با تلاش، مشارکت و تقویت حوزه تولید، امید به اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم را ایجاد کرد.

وی گفت: در حوزه تولید باید بتوان واحدهای بزرگ تولیدی و در کنار آن واحدهای کوچک را راه اندازی کرد تا بتوان به وضعیت اشتغال پایدار در استان دست یافت.

صفی خانی افزود: تحقق این هدف مستلزم اراده جمعی و استفاده از توان بخش حصوصی است تا بتوان استان لرستان را به جایگاه واقعی خود در عرصه اقتصاد ملی رساند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =