۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
نیمار سفیر برند تی‌سی‌ال شد

نیمار جونیور اذعان داشت " از همکاری با TCL خوشحال هستم. تصمیم آسانی برای من بود. ارزش های من و تی سی ال مشابه است - پیگیری مستمر برتری و نتایج عالی در هر بازی، از همکاری نزدیک با TCL خوشحال هستم و از تلاش های این شرکت برای گردهم آوری جامعه ورزشی جهانی از طریق فوتبال حمایت کنم. »

 برند تی سی ال سومین تولید کننده تلویزیون جهانی و برند پیشرو در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، امروز نیمار جونیور، فوتبالیست برزیلی را به عنوان سفیر جهانی این برند معرفی کرد.

همکاری منحصر به فرد با نیمار آخرین ابتکار عمل  TCL در راستای برنامه گسترده خود در حمایت های  مالی ورزشی بین المللی است. هدف از این حمایت مالی، ارتباط با جامعه در حال توسعه و پایبندی به تعهدات خود در قبال مصرف کنندگان جهانی است.

این قرارداد به مدت دو سال خواهد بودکه در خلال آن، نیمار جونیور در تلویزیون TCL و تبلیغات کلیه کسب و کارهای اصلی این شرکت از جمله صوتی تصویری و لوازم خانگی، و همچنین در فضاهای موثر تر ،تبلیغات جهانی، کمپین های بازار یابی آنلاین و آفلاین برای برندینگ حضورخواهد داشت.

طرفین این قرارداد به موسسات خیریه خواهند پیوست. همکاری با ستاره فوتبال 26 ساله برزیل، نیمار  بخشی از استراتژی بین المللی برند  TCL  بوده است که باعث می شود TCL  مخاطبان گسترده ای از طرفداران ورزشی جوان را در سراسر جهان جذب کند و آگاهی از برندTCL را افزایش می دهد.

تامسون لی، رئیس و مدیرعامل شرکت TCL می گوید: " پیوستن این ورزشکار برجسته و با استعداد و جوان را به خانواده TCLخوش آمد می گویم " ."جونیور واقعا یک نماد ورزشی جهانی است که الهام بخش طرفداران برای رسیدن به استانداردهای بالا می باشد، همانطور که TCL دائما برای تعالی نوآوری های تکنولوژی و محصول تلاش می کند." همزمان با گسترش تب  ورزش در سراسر جهان ، نیمار جونیور بدون شک بهترین شریکی است که ما با هم می توانیم تجربیات استثنایی را برای مصرف کنندگانمان به ارمغان بیاوریم. "

نیمار جونیور اذعان داشت " از همکاری با TCL خوشحال هستم. تصمیم آسانی برای من بود. ارزش های من و تی سی ال مشابه است - پیگیری مستمر برتری و نتایج عالی در هر بازی، از همکاری نزدیک با TCL خوشحال هستم و از تلاش های این شرکت برای گردهم آوری جامعه ورزشی جهانی  از طریق فوتبال حمایت کنم. »

سرمایه گذاری در فعالیت های بازاریابی ورزشی و سرگرمی یکی از اهداف اصلی در استراتژی کسب و کار جهانی TCL است.

شرکای دیگر شركت های ورزشی این شركت عبارتند از Minnesota Timberwolves و Lynx، تیم ملی فوتبال ساحلی سان خوزه، فدراسیون فوتبال برزیل (برزیل)، باشگاه فوتبال مرکزی راساریو (آرژانتین)، انجمن بسكتبال فیلیپین (فیلیپین)، باشگاه فوتبال ملبورن و باشگاه فوتبال ملبورن پیكورت ( استرالیا). این همکاری با شرکای صنعت سرگرمی از جمله تئاتر چینی TCL هالیوود، نمایش الن شو و کمپانی فیلم برادران وارنر.

درباره TCL

شرکت هولدینگ صوتی تصویری تی سی ال با مرکزیت چین، یکی از شرکت های  پیشرو در صنعت  جهانی تلویزیون است که در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و توزیع محصولات الکترونیکی مصرفی فعال است. مدل جدید کسب و کار این برند، محصول و کاربر محور است که در درجه اول بر روی استراتژی "دو برابر +" با هدف دستیابی به "هوشمندسازی + اینترنت" و "محصولات + خدمات" تمرکز دارد، TCL تلاش می کند که به یک "شرکت فناوری سرگرمی جهانی" که راهکارهای سرگرمی جامع را برای مشتریان فراهم می کند تبدیل شود .

بعنوان شریک تجاری در ایران ، تی اس ال شرکت مادیران را انتخاب کرده است که بیش از 50 سال سابقه فعالیت داشته و از یک هزار نیروی متخصص ایرانی بهره می‌برد. مادیران بیش از ده سال است که وارد بازار تلویزیون ایران شده و با ورودش همه معادلات بازار را بر هم زده و با عرضه محصولاتی با طراحی به روز، کیفیت جهانی و قیمت مناسب از رقبای خارجی خود پیشی گرفته و در دل مشتریان ایرانی برای خود جای خوبی باز کرده است. این شرکت در حال حاضر در رتبه سوم بیشترین فروش تلویزیون در سطح ایران را دارد.

مدیر عامل شرکت مادیران، بابک ثقفی در نشست خبری شهریور ماه 96 که با حضور اصحاب رسانه انجام شد، گفت: " گارانتی محصولات تی سی ال که توسط مادیران انجام می‌شود، دو ساله و شامل همه موارد غیر از شکستگی است."

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752713