۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: طارم امروز در مسیر توسعه قرار گرفته و زیرساخت های توسعه در این منطقه فراهم است.

به گزارش خبرآنلاین؛ عبداله گنج خانلو در جلسه ای که با حضور فرماندار طارم و جمعی از مسئولین فرمانداری و اکیپ 20 نفره بازرسی برگزار گردید، هدف از اجرای ارزیابی و بازرسی را، تقویت و کمک رسانی به مدیران شهرستانی عنوان کرد و افزود: در طول 40 سال گذشته خدمات ارزشمندی توسط نظام جمهوری اسلامی در شهرستان ها صورت گرفته است و قطعا ارزیابی ها و نظارت ها به توسعه در این شهرستان سرعت بیشتری خواهد داد.
بر اساس اطلاع رسانی هایی که پیش از این در شهرها و روستاها و در قالب فضای مجازی به مردم طارم انجام شده بود، انجام بازدیدها و ارزیابی عملکرد فرمانداری و دستگاه های سطح شهرستان طارم راس ساعت 9 صبح روز دوشنبه با حضور اکیپ بازرسی استانداری، فرماندار این شهرستان و بخشدار مرکزی آغاز و تا ساعت 17 عصر همانروز به طول انجامید.
ارزیابی شهرداری ها، دهیاری ها، فرمانداری، مراجعه و سرکشی به ادارات، بررسی پروژه های عمرانی ، دیدار با امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه طارم، فرماندهی نیروی انتظامی، رییس دادگستری و دادستان عمومی انقلاب شهرستان و ملاقات با جمعی از فعالین احزاب سیاسی شهرستان طارم، از برنامه های تیم بازرسی در این سفر یکروزه به شهرستان طارم بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =