رئیس جریان حکمت ملی در پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن تبریک این ایام با اشاره به همراهی ایران با ملت و دولت عراق در مبارزه با داعش، برای دو ملت ایران و عراق آرزوی مقاومت، توانمندی و پیروزی های بیشتر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این پیام آمده است:

در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که امام خمینی «قدس سره» آن را پایه گذاری کردند و رهبری آن را به عهده گرفتند، نمی توان تأثیر عمیقی که این انقلاب پویا و مردمی در سطح جهانی، جهان اسلام و منطقه ایجاد کرد را نادیده گرفت.

این پیام می افزاید: انقلاب اسلامی ایران، شجاعانه و با صلابت در برابر قدرت های پلید و ستمگر ایستادگی کرد و با وجود تلاش های دشمنان برای در هم کوبیدن هویت عربی_اسلامی قدس، شعله امید این سرزمین را زنده نگه داشت.

در ادامه این پیام با اشاره به ایستادگی ایران در کنار ملت عراق آمده است: ما بر ایستادگی انقلاب اسلامی ایران در کنار ملت عراق، در تمام شرایط و در نبرد با گروهک تروریستی داعش صحه می گذاریم؛ مسأله ای که پیروزی شکوه مند و پاک کردن سرزمینمان از این لکه ننگ را تسریع بخشید.

رئیس تحالف ملی شیعیان عراق در پایان این پیام با تبریک به ملت و دولت ایران آورده است: همچنین صمیمانه این روز را به محضر امام خامنه ای «دام ظله»، دولت و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند بلند مرتبه مقاومت، توانمندی و پیروزی های بیشتر را برای دو ملت ایران و عراق مسألت داریم.

52311

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =