استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: طبیعی است که در هر کشوری برخی از نقایص و کمبودها، نارسایی ها و اتفاقات عجیبی وجود داشته باشد اما مهم این است که این دلایل موجب نمی شود مردم از اصل نظام و انقلاب دست بکشند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مجیدخدابخش در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: اصل انقلاب، ارزش ها، نظام و اصل ولایت فقیه و تمامیت عرضی کشورمان هر زمان که به خطر افتاده است مردم ما با یکپارچگی و وحدت تمام در میدان ها حاضر شده اند چرا که ملت خودشان این انقلاب را رقم زده، این نظام را به وجود آورده و در حفظ آن ۳۸سال استمرار ورزیده اند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: انتخابات مختلف و انتخاب ارکان نظام با نظر خود مردم نشان می دهد که این نظام یک نظام مردم سالاری است البته این طبیعی است که در هر مملکتی برخی از نقایص و کمبودها، نارسایی ها و اتفاقات عجیبی وجود داشته باشد اما مهم این است که این دلایل موجب نمی شود که مردم از اصل نظام و انقلاب دست بکشند.
وی تاکید کرد: در این زمان که دشمنان نظام و اسلام به دنبال یاوه گویی هستند و در تلاشند که این نظام را ساقط کنند مردم نیز در مقابل با شجاعت، رشادت و امید در صحنه حاضر می شوند و فداکارانه از نظام خود و ارزش هایشان دفاع کرده و می کنند.
مجید خدابخش عنوان کرد: برای حفظ و دفاع از این مرز و انقلاب تعداد زیادی از جوانان این سرزمین جان خود را فداکرده اند پس یقینا نسل های سوم، چهارم و حتی آیندگان این سرزمین نیز به پاس خون این شهیدان از راه انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد.
استاندار استان آذربایجان شرقی در خصوص اتفاقات اخیر اشاره کرد: باوجود یاوه گویی های ترامپ و برخی از اتفاقاتی که در دی ماه امسال شاهد آن بودیم البته خوشبختانه در روند این اتفاقات مردم آذربایجان میزان بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند و همچنان خود را مدافع انقلاب و ارزش ها نشان دادند.
وی ادامه داد: بعضی از افراد ادعا داشتند که نخواهند گذاشت ۲۲بهمن امسال باشکوه و مملو از جمیعت باشد اما در مقابل مقام معظم رهبری با وجود شناختی که از مردم غیور ایران داشتند که خود نیز منتخب این مردم هستند با پشتوانه حمایت خداوند پیش بینی درستی در رابطه با ۲۲بهمن امسال داشتند و اعلام کردند که راهپیمایی تماشایی در پیش خواهیم داشت که امروز ما شاهد همان شور و شکوه هستیم.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =