در روز دوشنبه 23 بهمن، پربازدیدترین خبر، به گفت‌وگویی با احمد توکلی اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره واکنش مهناز افشار به تبعیض تلویزیون در پوشش اختتامیه جشنواره فیلم فجر و تصویری از سوپر جت 100 روسی در تهران هم پربازدید شد.

در سرویس سیاست، پرسه‌زدن‌های احمد توکلی در گوشه و کنار «زندان خاطره‌ها» برای کاربران جالب بود. پاسخ به این پرسش که چرا عده‌ای از مردم در تظاهرات ۲۲ بهمن شرکت نمی‌کنند؟ هم پربازدید شد. همچنین کنایه توئیتری ضرغامی به روحانی با هشتگ رفراندوم برای دنبال‌کنندگان دنیای سیاست جذاب بود.

در سرویس اقتصاد، عکسی از سوپر جت ۱۰۰ روسی در فرودگاه مهرآباد چشم‌ها را به سمت خود کشاند. فروش دلار متوقف شد بازدید زیادی داشت. متوقف شدن ساخت ۱۰۰ برج در تهران هم پربازدید شد.

در سرویس فرهنگ، واکنش مهناز افشار به تبعیض تلویزیون در پوشش اختتامیه جشنواره فیلم فجر مورد توجه کاربران قرار گرفت. پیگیری مقام معظم رهبری از سلامتی اکبر عبدی هم بازدید زیادی داشت. همچنین نخستین واکنش پژمان جمشیدی به انتقاد از کاندیدا شدنش در جشنواره فجر برای دنبال کنندگان اخبار جشنواره فیلم فجر اهمیت داشت.

در سرویس جامعه، باید دید آیا هشدار دوم هواشناسی برای وقوع کولاک در محور تهران- چالوس باعث می‌شود این‌بار رانندگان و ماموران راهداری در جاده غافلگیر نشوند. گلایه رئیس انجمن سکته مغزی ایران از یک آیت‌الله که با طب اسلامی معالجه می‌کند کنجکاوی کاربران را برانگیخت. این پرسش هم که آیا ژاپنی‌ها به داد تهران می‌رسند؟ دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس بین‌الملل، پاسخ به این پرسش که برندگان و بازندگان نبرد عفرین چه کسانی هستند؟ پربازدیدترین خبر بود. تصویری از سفیر روسیه در ایران سوار بر سوخو سوپرجت ۱۰۰ برای کاربران جذابیت داشت. ظریف به کویت می‌رود دیگر خبر این سرویس بود که بازدید زیادی داشت.

در سرویس ورزش، مناظره علی کریمی و ساکت امشب در برنامه نود برای دنبال کنندگان اخبار فوتبال ایران اهمیت زیادی داشت. افشاگری پدر و مادر مرحوم شاکر پربازدید شد. اختلاف انصاری‌فرد و همبازی‌اش سر یک پنالتی برای علاقه‌مندان به اخبار لژیونرهای ایرانی جذابیت زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کنایه تصویری یک روزنامه به بازداشت فعالان محیط زیست پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =