مدیرعامل ایران خودرو گفت:«ایران خودرو و سایپا سالها طول کشیده تا به اینجا برسند، یک شبه نمی توان قطب سوم راه اندازی کرد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هاشم یکه زارع در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو با طرح چهار سوال را گفت:« انتظار دارم به آنها پاسخ داده شود؛ سوال اول این است که وقتی در کشور ۱۸۰۰ ظرفیت مونتاژ و رنگ خودرو داریم، چه دلیلی دارد که مجددا در برخی مکان ها ظرفیت جدید ایجاد کنیم و برای این کار تحت فشار قرار بگیریم؟

او افزود:«سوال دوم این است که استانداردهای اجباری را حتی برندهای بنز و هیوندای نیز اجرا نمی کنند و به عنوان مثال شرکای بنز ما اعلام می کنند که نمی توانند این استانداردها را پاس کنند. مشکلی که وجود دارد، این است که می خواهیم جهشی حرکت کنیم در حالی که باید با برنامه ریزی به جلو برویم.»

یکه زارع عنوان کرد:« سوال سوم من این است که آیا ایران خودرو و سایپا با ایجاد قطب سوم مخالف هستند؟»

وی تاکید کرد:«ما نه تنها با ایجاد قطب سوم مخلف نیستیم، بلکه از آن حمایت هم می کنیم، اما یادمان باشد این دو شرکت سال‌ها  طول کشیده است تا به اینجا رسیده اند و یک شبه نمی توان قطب سوم راه اندازی کرد.»

یکه زارع متذکر شد:« سوال چهارم من درباره خصوصی سازی است؛ نظر من به عنوان یک مدیر این است که خصوصی سازی صنعت خودرو را نجات خواهد داد پس مانع ایجاد نکنیم.»

 

3535 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    15 0
    خصوصی سازی به نفع یه عده خصولتی هست نه همه مردم. تا حالا هرجا خصوصی شده گند خورده
  • ایمان A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    14 0
    سوال بنده هم این است که اگر شما با قیمت های فعلی شرکت زیان ده هستید، پس چرا با چه منطقی در پایان سال پاداش چند صد میلونی دریافت میکنید.
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    15 0
    مومن بعد از 60 سال تازه میگی جهشی نمی توان حرکت کرد شما خودتان از تولید خودروهایی که برای 30 سال پیش است خجالت نمی کشید
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    11 1
    خراب بشه این ایران خودرو و سایپا
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    5 0
    اگر قطبهای سوم به بعد قیمتهایشان را طوری انتخاب کنند که به فروش ایران خودرو و سایپا لطمه نخورد مخالفت که سهله باهاشون همکاری هم میکنند در واقع وضعیت غم انگیز خودرو در ایران نتیجه مارمولک بازی سازندگان به کارگردانی شایسته وزارت صنعت معدن تجارت، فیلمنامه نویسی شورای رقابت و فیلمبرداری رسانه های محترم و تهیه کنندگی خریداران بخت برگشته میباشد.
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    3 0
    به اینجا رسیده اند
  • بی نام DE ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    1 0
    ببخشید به کجا رسیده ایدـ؟ سالها حمایت اخرش دلالی چینی ها. اقا بنا بر فرمایش جناب رییس جمهور یکبار همه پرسی کنید ملت تکلیف خودشان را با این لگن مونتاژ کنها مشخص کنند. مرگ یکبار شیون هم یکبار.