کلیه مدارس لرستان دایر و فعالیت آموزشی جریان دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از دایر بودن فعالیت اموزشی کلیه مدارس استان در امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و هماهنگی با مدیریت بحران استان مبنی بر شروع نزولات آسمانی درشهرهای استان و تداوم این جریان تا 24ساعت آینده و کاهش حداقلی آلاینده های جوی و ریزگردها ، امروز چهارشنبه 25بهمن ماه هیچگونه تعطیلی در مدارس استان وجود ندارد و فعالیت مدارس طبق روال عادی در جریان است.

دریکوند در ادامه افزود: فرایند تعطیلی مدارس کاملا کارشناسی شده و علمی است و آموزش و پرورش در این خصوص به هیچ وجه احساسی عمل نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی مدیریت استان ؛اعلام تعطیلی یا تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس پس از هماهنگی های لازم با فرمانداران و مدیریت بحران استان ،صرفا از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام خواهد شد و انتظار می رود دستگاههای اجرایی نسبت به اجرای این مصوبه همکاری لازم را مبذول فرمایند.

دریکوند در پایان به افزایش آلاینده های جوی در برخی از شهرهای استان در روز سه شنبه 24بهمن اشاره کردو گفت : میزان آلاینده ها در برخی شهرها از حد استاندارد فراتر رفت و با توجه به هماهنگی هایی که با سازمان هواشناسی و مدیریت بحران انجام شد ؛ بارش باران و کاهش آلاینده ها پیش بینی شد و به همین دلیل آموزش و پرورش تا تثبیت شرایط جوی عجله ای برای اعلام نداشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =