در روز چهارشنبه 25 بهمن، پربازدیدترین خبر به گزارشی در‌باره اجباری یا اختیاری بودن حجاب اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره اجازه نداشتن احمدی‌نژاد برای ورود به دادگاه و برنامه نیروی انتظامی برای ولنتاین بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، «اجباری» یا «اختیاری» بودن حجاب، مسئله این است پربازدیدترین خبر بود. احمدی‌نژاد اجازه ورود به دادگاه را نیافت هم توجه کاربران را به خود جلب کرد. دستور لاریجانی برای پیگیری وضعیت بازار ارز بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصاد، کاربران از خود پرسیدند آیا بعد دستگیری دلالان ارز از سوی نیروی انتظامی آیا ثبات به این بازار برمی‌گردد. نوسانات ارزی بازار مسکن را گرفتار کرد، دیگر خبری بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. 

در سرویس فرهنگ، واکنش جمشید هاشم‌پور به سیمرغ گرفتن در جشنواره فجر برای کاربران جالب توجه بود. وقتی گاف بزرگ شبکه ماهواره‌ای سوژه می‌شود هم بازدید زیادی داشت. فیلمی از سخنان مرضیه برومند درباره دخالت افرادی از خارج کشور در امور زنان برای کاربران جذابیت داشت.

در سرویس جامعه، نقل‌قولی از ترکان درباره گزارش شهردار تهران مورد توجه کاربران قرار گرفت. واکنش کلانتری به اظهارات دادستان درباره جاسوسی سایت‌های موشکی با دوربین‌های محیط‌زیستی هم خبرساز شد. برنامه پلیس برای ولنتاین دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس بین‌الملل، وقتی تیلرسون اعراب را علیه ایران می‌شوراند با استقبال کابران همراه شد. این‌که آمریکا یک تانک روسی را منهدم کرد هم به نگرانی کاربران برای گسترش جنگ در سوریه دامن زد. همچنین خبر رسید وکیل ترامپ پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن را گردن گرفت.

در سرویس ورزش، بزرگ‌ترین باخت کارلوس کی‌روش حتی تلخ‌تر از باختن به ازبکستان در تهران پربازدیدترین خبر بود. احتمال شکایت علی کریمی از کی‌روش مورد توجه کاربران قرار گرفت. چرا افشاگری علی کریمی مشروعیت فدراسیون تاج را کم کرد برای مخاطبان اهمیت زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، خلاصه مناظرۀ علی کریمی و ساکت در ۵ عکس پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    1 4
    كيروش بأزنده نبود اما لمپنيزم برنده بود طبق معمول