کاپیتان بارسلونا پیشنهادی وسوسه‌انگیز از یک باشگاه چینی دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا مدعی شد آندرس اینیستا پیشنهادی وسوسه‌انگیز از باشگاه تیانجین کوانجین دریافت کرده است. پیشنهاد این باشگاه چینی به کاپیتان بارسلونا می‌تواند به 35 میلیون یورو در سال برسد و اگر اینیستا به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو رقم بخورد.
نمایندگان باشگاه تیانجین کوانجین تا کنون دو بار به اسپانیا سفر کرده‌اند تا مقدمات این انتقال را فراهم کنند، هرچند اینیستا هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است. هافبک بازیساز آبی‌واناری‌ها تا پایان ماه مارس منتظر خواهد ماند و بر اساس وضعیت موجود تصمیم خواهد گرفت، اما سران باشگاه تیانجین کوانجین نسبت به عملی شدن این انتقال خوش‌بین هستند.
اینیستای 33 ساله که از سال 2015 کاپیتان اول بارسا لقب گرفته است و مورد توجه‌هایی تیم‌هایی از MLS آمریکا و تیم‌های عربی نیز قرار دارد، در مهرماه بود که قراردادی مادام العمر را با باشگاه بارسلونا به امضا رساند. این هافبک اسپانیایی تاکنون با این تیم عناوین قهرمانی مختلفی را تجربه کرده است که عبارتند از: هشت قهرمانی در لالیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی، شش قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و سه قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =