مهندس سیاوش رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان گلوگاه نقش بندر امیر آباد را در رونق اقتصادی و اشتغال جوانان منطقه تشریح کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازبهشهر ؛ مهندس رضوانی در این آیین عبادی و سیاسی که با شرکت معاونین و جمعی از پرسنل بندر برگزار شد با ذکر تاریخچه تاسیس بندر امیر آباد بعنوان اولین بندر تجاری ساخته شده در بعد از انقلاب بر اهمیت استراتژیک این بندر در رونق اقتصادی و افزایش اشتغال جوانان منطقه تاکید کرد..وی با اشاره به اینکه بندر امیر آباد بزرگترین و مهمترین بندر حاشیه دریای خزر می باشد افزود بیش از ۶۷ درصد صادرات استان مازندران از طریق این بندر صورت می گیرد.

سیاوش رضوانی به سرمایه گذاری ۱۱۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر امیر آباد اشاره کرد و گفت سازمان بنادر نیز برای زیر ساخت ها و تجهیزات این بندر نزدیک به ۶۵۰ میلیارد تومان تا کنون سرمایه گذاری کرده است.

مدیر بندر امیر آباد با بیان اینکه اشتغال نیروهای بومی از سیاست های این بندر می باشد اظهار امیدواری کرد با به ثمر نشستن طرح های در دست احداث و سرمایه گذاری های صورت گرفته در آینده ای نزدیک شاهد جذب بیشتر جوانان جویای کار منطقه در بندر امیر آباد باشیم.

در پایان این مراسم رضوانی در گفتگوهایی جداگانه به پرسش های اهالی شهرستان در خصوص مسائل مختلف در فضایی صمیمی پاسخ داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =