۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
سریال ماه رمضان شبکه ۳ مشخص شد

تصویربرداری سریال «دستت را به من بده» از نیمه گذشت، این سریال قرار است ماه رمضان سال آینده از تلویزیون پخش شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال تلویزیونی «دستت را به من بده» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی که اوایل مهر در تهران کلید خورده، هم اكنون به صحنه‌های خيابانی رسيده است.

گروه تولید هم اكنون در خیابان‌های تهران مشغول تصویربرداری هستند و به زودی برای ادامه كار راهی لوكیشن تازه‌ای می‌شوند كه خانه یكی دیگر از كاراكترهای مجموعه است.

تمام بازیگران این سریال تلویزیونی تا این بخش از كار جلوی دوربین رفته‌اند و تدوین همزمان مجموعه توسط محمدحسین غضنفری در حال انجام است.

همچنین به گفته تهیه کننده قرار است به زودی نام این سریال تغییر کند.

«دستت را به من بده» یک مجموعه تلویزیونی 37 قسمتی، پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید سخت و طولانی دارد. این سریال ماه رمضان 97 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابك بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیرآزاد، حسین ملكی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «رسول تولایی، بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می‌شود. خانواده‌هایی كه هر كدام با مشكلاتی دست و پنجه نرم می‌كنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

 محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریال‌های موفق تلویزیونی همچون «جراحت»، «نفس گرم»، «شیدایی»، «گلهای گرمسیری» و ... را برعهده داشته است.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =