۰ نفر
۲۶ تیر ۱۳۸۹ - ۰۴:۲۶

به زودی می‌توانید هر دستور، ‌سوال، ‌خواسته یا هر چیزی از این دست را با صدای بلند از گوشی هوشمند خود بخواهید تا برای‌تان جستجو کند و در سریع‌ترین زمان ممکن هم جواب بدهد. یک منشی کامل!

بهنوش خرم‌روز: سازندگان گوشی‌های هوشمند و برنامه‌هایشان هر روز بیشتر و بیشتر تلاش می‌کنند تا رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نمایند. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند امکانات فوق‌العاده‌ای دارند که گاهی استفاده از همه آن‌ها به واسطه یک نمایشگر کوچک و کلیدهای کوچک‌تر،‌ چندان ساده و شاید حتی خوشایند نیست. اما اگر بتوانید فقط با صدا به گوشی هوشمند خود دستور بدهید چه؟

به گزارش تکنولوژی‌ریویو، شرکت ولینگو (همان شرکتی که برنامه‌های تشخیص صدا را تولید می‌کند) ‌تصمیم گرفته برنامه‌های قدیمی فرمان‌ صوتی مخصوص به گوشی‌های همراه را کنار بگذارد و با ترکیب دستورات کلامی کاربر و اطلاعات شخصی ذخیره شده وی و البته اطلاعات آنلاین،‌ یک امکان جدید به کاربران بدهد. با این برنامه که سوپردایلر نام گرفته، ‌برای مثال فقط کافی است که بگویید پیتزا سفارش بده، گوشی همراه شما از روی لیست شماره‌هایی که ذخیره کرده‌اید و اطلاعات آنلاین، لیستی از نزدیک‌ترین پیتزافروشی‌ها را در هر جا که باشید به شما خواهد داد تا انتخاب کنید.

البته سوپردایلر تازه اولین نسخه از طرح‌های بلندپروازانه شرکت ولینگو در این زمینه خواهد بود. شاید به زودی بتوانید بلند بپرسید که دوستان‌تان کجا هستند و جواب بگیرید. یا حتی هر سوال دیگری را بپرسید و گوشی هوشمند شما با جستجو در اینترنت، جواب را برای شما آماده کند.

اگر این طرح مطابق برنامه پیش برود، در آینده‌ای نه چندان دور یک منشی فوق‌العاده در جیب خود خواهید داشت، ‌فقط کافی است دستور بدهید!‌

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 75928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع/ف IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۹
    0 0
    البته اگر این منشی جاسوس همه جانبه از اب در نیاید.