ضرورت حمایت دولتی از مرکز درمان دیابت در استان / نجات یک نفس مانند احیا کل جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، راه اندازی نخستین کلینیک تخصصی دیابت شمالغرب کشور در تبریز را اقدامی مثبت و خوش یمن خواند و گفت: سازمانهای وابسته به علوم پزشکی استان باید از تشکیل این مرکز حمایت و همکاری کنند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، در مراسم افتتاح نخستین کلینیک تخصصی دیابت شمالغرب کشور در تبریز گفت: امیدواریم این مرکز بتواند برای کنترل بیماریهای دیابتی نقش موثری داشته باشد.
وی با بیان اینکه متاسفانه این مرض خاموش بسیاری از افراد جامعه مبتلا بوده و حتی خود اطلاع ندارند، گفت: نظر پزشکان این است که دیابت جزو بیماریهای نادری است که چاره ای برای درمان ندارد و باید کنترل و مهار شود، برای پیشگیری از گسترش بیماری باید آنرا مهار کرد.
امام جمعه تبریز ادامه داد: هرچه چنین مراکزی گسترش و رونق یابد برای جامعه ایران اسلامی ارزشمند است چراکه احیا یک نفس طبق فرمایش قرآن کریم مانند احیا کل جامعه است، کمااینکه قتل یک نفس مانند قتل یک جامعه است.
حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، گفت: از بانی این کلینیک که قدم بزرگی برای درمان جامعه برداشته تقدیرکرده و از مسئولان علوم پزشکی می خواهم از این مرکز و دیگر مراکزی که برای توسعه سلامت جامعه احداث می شود حمایت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، گفت: هدف از ایجاد چنین مراکزی باید سلامت جامعه و خدمت به مردم باشد و مسئولان و مردم در توسعه این قدمها و ورود بخش خصوصی در این زمینه ها حمایت کنند.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =