۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹

فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی عکاسی «نگاه آبی» با محوریت مصرف صحیح انرژی و معرفی انرژی‌های پاک منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین جشنواره بین المللی عکاسی «نگاه آبی» توسط کانون هنر و زیست بوم «دایره آبی» دانشگاه تهران و با حمایت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ایران و با هدف معرفی و فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک، فراخوان دومین دوره خود را در سطح بین‌‎المللی منتشر کرد.

این دوره از جشنواره در سه بخش عکاسی حرفه‌ای ملی و بین‌المللی و همچنین عکس‌های موبایلی برگزار می‌شود و شرکت در این جشنواره برای تمامی عکاسان و علاقه مندان به عکاسی از سراسر جهان آزاد است.

انرژی‌های پاك، بهينه سازی مصرف، هدررفت، آلودگي صنعتی، حمل و نقل، آلودگی هوا، شهر سبز و توسعه پايدار از موضوعات این دوره جشنواره است و آثار نفرات منتخب جشنواره در نمایشگاه‌هایی در ایران و سراسر جهان به شکل همزمان به نمایش درخواهند آمد.

ارسال آثار بخش عکاسی حرفه‌ای به جشنواره صرفاً از طریق درگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.BlueCircleGroup.ir امکان‌پذیر است و شرکت‌کنندگان بخش موبایلی می‌توانند با استفاده از هشتگ #BvipFest در شبکه‌های اجتماعی، برای شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

مهلت پذیرش آثار شرکت‌کنندگان 10 اردیبهشت ماه سال 97 است. نمایشگاه آثار منتخب و مراسم اهدای جوایز این جشنواره در خردادماه سال آتی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت متن کامل فراخوان و همچنین آیین‌نامه جشنواره به درگاه اینترنتی این جشنواره مراجعه کنند.

دومین جشنواره بین‌المللی «نگاه آبی»به دبیری مسعود مکاری در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =