محمد علی موحد و روشن وزیری به عنوان برگزیدگان چهارمین جایزه مهتاب میرزایی در دو بخش تالیف و ترجمه شناخته شدند.

مراسم چهارمین دوره جایزه مهتاب میرزایی با حضور تعداد زیادی از نویسندگان، شاعران و پژوهشگران در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

در این مراسم در بخش بهترین مترجم مقاله، روشن وزیری به خاطر ترجمه مقاله «دفاع از مردم‌سالاری در برابر عوام‌گرایی» (منتشر شده در نگاه نو شماره 82) به عنوان مترجم برگزیده از نگاه خوانندگان این مجله انتخاب شد.

روشن وزیری جایزه خود را از دست خشایار دیهیمی برنده دوره قبل این بخش دریافت کرد. همچنین محمدعلی موحد نویسنده مقاله «بازخوانی پرونده اتحاد اسلام نادر» (منتشر شده در نگاه نو شماره 82) به عنوان برگزیده در بخش مقاله تالیفی از نگاه خوانندگان این مجله معرفی شد.

محمدعلی موحد هم جایزه‌اش را از دستان ایرج افشار و عزت‌الله فولادوند دریافت کرد. در این مراسم همچنین آناهید خزیر نویسنده گزارش «فصل جدیدی در ادبیات» (منتشر شده در نگاه نو شماره 84) به عنوان جوانترین همکار مجله نگاه نو انتخاب شد و جایزه‌اش را دریافت کرد.

در مراسم چهارمین دوره جایزه مهتاب میرزایی نویسندگان، شاعران و پژوهشگرانی مانند سیمین بهبهانی، توران میرهادی، پیروز سیار و حسین معصومی همدانی حضور داشتند.

codex37x

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 76101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =