عملکرد قابل دفاع وزیر کار در آذربایجان شرقی/ ربیعی در محیط های کارگری آرامش برقرار کرد

درحالیکه نمایندگان مجلس به دلیل وقوع حوادثی مانند کشتی سانچی، سقوط هواپیمای آسمان و نیز اعتراضات کارگری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در آستانه استیضاح قرار داده اند اما مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معتقد است عملکرد این وزارتخانه در استان قابل دفاع بوده است.

"میر احد حسینی" در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین اظهار داشت: وقوع حوادثی مانند کشتی سانچی، سقوط هواپیمای آسمان و نیز صندوق های اعتباری و اعتراضات کارگری بهانه ای شد تا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی زیر تیغ استیضاح مجلس قرار گیرد؛ این درحالی است که بخش عمده این مشکلات ناشی از عملکرد وزیر کار نیست.

وی برقراری آرامش در محیط های کارگری را یکی از بزرگترین دستاوردهای علی ربیعی خواند و افزود: ایشان با عملکرد خود در محیط های کارگری آرامش برقرار کرده چراکه از صمیم قلب از کارگران حمایت می کند و در تلاش برای ارتقای سطج جقوق و دستمزد کارگران است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه عملکرد علی ربیعی در کسوت وزیر کار برای آذربایجان شرقی قابل دفاع بوده است ادامه داد: به دلیل همین عملکرد هم نمایندگان استان مجموعا با ایشان همراه بوده اند.

حسینی بر علاقمندی وزیر کار به خطه آذربایجان تاکید کرد و یادآور شد: وی طی مدت مسئولیت خود، هشت بار به استان سفر کرده و علاوه بر رفع موانع مختلف، پروژه های قابل دفاعی را کلنگ زنی یا افتتاح کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به پروژه های درمانی آغاز شده از سوی وزارت کار در این استان گفت: کلنگ زنی 8 درمانگاه در سراسر استان با اعتباری بین 7 تا 15 میلیارد تومان برای هر واحد به همراه کلنگ زنی بیمارستان 320 تخت خوابی در شهرک خاوران با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان از مهمترین آنها بوده است.

حسینی همچنین با اشاره به پروژه های افتتاح شده توسط وزیر کار در آذربایجان شرقی تصریح کرد: خط دوم خاک چینی با 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری، کارخانه آب اکسیژنه کلر پارس با 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری، کارخانه تولید بتن های سبک، کارخانجات پروفیل و تولید دستکش طبی و ... از جمله پروژه هایی است که طی چهار سال گذشته در این استان به بهره برداری رسیده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تاکید مجدد بر اینکه تاکنون هرآنچه لازم این استان نیاز داشته از سوی وزیر کار مساعدت شده است افزود: به طور حتم، ماندن آقای علی ربیعی در سمت وزیر کار به نفع کشور و استان است و امیدواریم که نمایندگان محترم مجددا به ایشان رای اعتماد دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =