مدیرکل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: امسال حدود ۵۰ میلیارد ریال به ۵۵۴ طرح مشاغل خانگی در استان اردبیل تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قاسم رحیمی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: در سال 96 جمعا 1361 طرح مشاغل خانگی به مبلغ بیش از 10 میلیارد تومان به بانکهای عامل ملی و صادرات معرفی کردیم.

وی گفت: برای 554 نفر تسهیلات پرداخت شد که از 5 الی 10 میلیون تومان فردی و برای کار آفرینی حدود 75 میلیارد تومان بود که امسال حدود 5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون استان اردبیل افرود: پرداخت این اعتبارات از شهریور ماه امسال شروع شد و 4 دستگاه اجرایی بیشترین معرفی را برای معرفی متقاضیان داشتند که از آن جمله می‌توان به میراث فرهنگی استان٬ بنیاد شهید و جهاد کشاورزی اشاره کرد.

رحیمی تصریح کرد: این معرفی‌ها به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در تمامی شهرستانهای استان اردبیل بوده است که در مجموع حدود 10 میلیارد تومان طرح به بانکها معرفی شد.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال٬ 626 میلیارد تومان طرح در دبیرخانه کمیته فنی شورای اشتغال استان تصویب و به بانکهای عامل معرفی شده که این طرحها در صورت تکمیل و بهره‌برداری برای 11 هزار نفر شغل ایجاد می‌کند.

مدیرکل تعاون استان اردبیل گفت: 186 طرح سرمایه در گردش٬ 831 طرح ایجادی و 709 طرح سرمایه در گردش بالای 6 ماه و تعدادی طرح نیز سرمایه در گردش کمتر از 6 ماه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =