کاهش ۴۰ درصدی پرونده های کمیته تخلفات در منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : بازرسان رسیدگی به تخلفات منطقه ساری با بازدید شبانه روزی از مجاری عرضه فرآورده های نفتی در کاهش تخلفات توزیع و فروش مجاری عرضه سوخت موثرند .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری  ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به برگزاری جلسات ماهیانه کمیته رسیدگی به تخلفات با هدف رسیدگی به تخلفات توزیع و فروش مجاری عرضه سوختهای مایع و سی ان جی ، بیان کرد : با توجه به آمار پرونده های رسیدگی شده در سالهای ۹۵ و ۹۶ توسط کمیته رسیدگی به تخلفات منطقه ساری ، کاهش ۴۰ درصدی تخلفات توزیع و فروش دیده می شود .

وی افزود : تعداد پرونده های رسیدگی شده در سال ۹۶ در منطقه ساری ۱۲۵ پرونده بوده که از این تعداد ۲۵ پرونده متخلف شناخته نشدند و رای برائت برای آنها صادر شده است .

حسینعلی طالبی اظهار کرد : در سال ۹۶ از صد پرونده متخلفانی که در کمیته رسیدگی به تخلفات منطقه ساری بررسی و برای آنها حکم صادر شد مبلغی بالغ بر ۴/۱ میلیارد ریال غرامت دریافت شد .

طالبی مراحل بررسی پرونده ها را در کمیته رسیدگی به تخلفات اینگونه شرح داد : به محض دریافت گزارش تخلفات که از سوی بازرسان ، کارشناسان و مردم ارائه می شود ، با بررسی دبیر کمیته و تایید مدیریت منطقه ، موضوع در حضور متخلف و اعضای جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات طرح و حکم نهایی صادر و اجرا میشود .

مدیر منطقه ساری تاکید کرد : از صد پرونده تخلف در سال ۹۶ تعداد ۸۰ پرونده مربوط به جایگاههای عرضه سوخت بوده و ۳۰ پرونده مربوط به نفتکشها و مابقی سایر افراد طرف قرارداد بوده است .

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =