نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: قیمت تخم‌مرغ از ۶ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان و قیمت مرغ از ۴۵۰۰ تومان به ۸۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی صبح امروز مجلس در موافقت با استیضاح وزیر جهادکشاورزی اظهار داشت: تب برفکی از سال ۹۴ شروع شد و الان هم ادامه دارد. متاسفانه سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی ما را به سمت واردات سوق می‌دهد. زمانی که آنفلوآنزای مرغی شیوع پیدا کرد، به درستی با آن مقابله نشد و با توجه به وضعیت واردات، این وزارتخانه می‌توانست جلوی این خیانت بزرگ را بگیرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه قیمت تخم‌مرغ از ۶ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان و قیمت مرغ از ۴۵۰۰ تومان به ۸۰۰۰ تومان افزایش پیدا کرده، اظهار کرد: نباید محصولات تراریخته وارد کشور می‌شد اما این محصولات را از کشورهای دیگر وارد کشور کردید و سونامی سرطان را رواج دادید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید نخ ابریشم از ۱۰ هزار تن به ۱۰۰ تن کاهش یافته، گفت: بیکاری را چطور می‌خواهید حل کنید، شما ابریشم و چای کشور را نابود کردید. اگر جرات دارید با چای‌کاران دست بدهید. دستان پینه بسته آنها مثل اره دست شما را می‌برد.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =