یوسف تیموری در جست‌وجوی بازی‌های سختی که در تهران وجود دارد

ایلنا نوشت: یوسف تیموری در بخشی از جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» که از 26 اسفند تا 13 فروردین روی آنتن می‌رود به جست‌وجوی بازی‌های سخت و خطرناکی که در تهران وجود دارد می‌پردازد.

جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که از شنبه 26 اسفند ساعت 21 روی آنتن می‌رود.

محمد قنبری، تهیه‌کننده جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» ضمن اعلام این خبر گفت: «این برنامه تا 13 فروردین 97 با طراحی جدید در ساختار و محتوا مهمان خانه مخاطبان می‌شود.» 

او ادامه داد: «این برنامه با اجرای ابوالفضل آقاخانی با حضور مردم و هنرمندان این بار از شهر تهران روی آنتن می‌رود و ما میزبان مردم در برج میلاد هستیم.»

قنبری با اشاره به بخش‌های این جنگ شبانه اضافه کرد: «برنامه «شب فیروزه‌ای» دارای بخش‌های متنوع خواهد بود و یکی از آیتم‌ها با حضور یوسف تیموری پخش می‌شود. این هنرمند به سراغ بازی‌های سخت و خطرناک که در شهر تهران وجود دارد، خواهد رفت. اجرای زنده پنج خواننده به همراه گروه (سینا شعبانخانی، مهدی یراحی، علیرضا طلیسچی و....)، نمایش کلیپی از فعالیت‌های مدیریت شهری در ایام نوروز به مسافران،  برگزاری مسابقه برای حضار شرکت‌کننده در برنامه و.... از جمله بخش‌های دیگر این برنامه است. ویژه برنامه تحویل سال نیز در دل برنامه «شب فیروزه‌ای» گنجانده شده است.»

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =