تأکید مدیرکل زندانهای لرستان بر کاهش جمعیت کیفری

مدیرکل زندانهای لرستان گفت: کاهش تراکم جمعیتی در زندانها از طریق مجاری تعیین شده در قانون به ارتقاء امنیت و آرامش زندانها و جامعه کمک می کند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا محمدی اصل در دیدار نوروزی مسئولین بخشهای مختلف زندانهای خرم آباد ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ایام مبارک رجب؛ بر تلاش بیشتر در سال جدید برای بهبود وضعیت زندان ها تأکید کرد.

وی افزود: کار زندانبانی کار سخت و طاقت فرسایی است اما اکنون که به آن مشغول هستیم می باید تمام توان خود را برای بهبود عملکرد بکار ببندیم.

محمدی اصل بیان داشت: حفظ آبروی خود، مجموعه و زندانیان از جمله اصول مهم در زندانبانی اسلامیست که لازم است همیشه مورد توجه باشد.

مدیرکل زندان های لرستان افزود: اصلاح یک زندانی و حتی تلاش برای تسریع در نحوه اعزام زندانی به مرخصی و اعطاء مرخصی پایان حبس همگی در بهبود فاکتورهای روانی واجتماعی و البته بعد اقتصادی زندانیان، خانواده آنها و در نهایت کل جامعه تأثیر مستقیم دارد.

وی ضمن تقدیر از مراجع قضایی بواسطه همراهی مطلوب با زندانها خاطرنشان کرد : دو مسئله مهم اشتغال زایی و اعطاء مرخصی وتسهیل در روند ارائه امتیازات در چارچوب قوانین و مقررات را از عوامل مهم و مؤثر در اصلاح و تربیت زندانیان دانست و بر توسعه این برنامه ها تأکید کرد.

محمدی اصل در پایان ابراز امیدواری کرد: سال ۹۷ سالی پر از رضایت و سودمندی شغلی باشد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =