۰ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۷
لزوم تعیین تکلیف زیرگذر بهارستان

استاندار لرستان بر لزوم تعیین تکلیف زیرگذر بهارستان تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در بازدید از محل پل دانشگاه لرستان اظهار داشت: طرح پیشنهادی مشاور علاوه بر برآورد هزینه‌ها و هدفمندی این پروژه مهمترین بخش آن امکان‌پذیری اجرای پروژه است. بنابراین با درنظر گرفتن شعاع طرح و امکان تملک زمین‌های اطراف باید بررسی و مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکید مشاور بر اجرای تقاطع غیرهمسطح است، افزود: هزینه اجرای طرح با مشارکت دانشگاه لرستان، علوم پزشکی و پیام نور انجام خواهد گرفت.

دکتر خادمی بیان داشت: ظرف مدت ۱۰ روز مطالعات و ارزیابی این طرح انجام گیرد.

استاندار لرستان در ادامه از پل‌های داخل شهر خرم‌آباد بازدید کرد و با اشاره به پل‌ جدید خرم‌رود گفت: در صورت مشخص شدن نقطه نهایی اجرای پل از طرف شورای ترافیک، مشاور طرح مطالعاتی را ظرف مدت دو هفته و تا آخر فروردین طرح مطالعاتی را به صورت کامل آماده کند.

وی با بیان اینکه بعد از تعیین نوع سازه و برآورد هزینه اگر پیمانکاری حاضر شد بدون توقف برای اعتبار کار خود را آغاز کرده و در اولویت قرار دهد، ادامه داد: در این صورت می‌توان طرح ترک تشریفات را تایید کرد.

دکتر خادمی زیباسازی را از مهم‌ترین گزینه‌های مورد نظر این طرح دانست و اظهار داشت: این پروژه نمادی از معماری و زیبایی شهر است برای همین باید به نحو احسن انجام شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه جنبه‌های ترافیکی و محاسبات لازم درنظر گرفته شود به زیرگذر بهارستان اشاره کرد و گفت: این پروژه تاکنون ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد که از برنامه زمانبندی ارائه شده انحراف دارد.

وی بیان داشت: در صورت حل شدن مشکل معارضین این زیرگذر پیمانکار آن را ظرف مدت شش ماه به پایان خواهد رساند.

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: هر آنچه مربوط به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است آن را حل خواهیم کرد اما پیمانکار پروژه برنامه زمان‌بندی شش ماهه را طی چند روز آینده با درنظر گرفتن تمام جوانب تحویل دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =