معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: تمامی ادارات و ارگان‌هایی که برای سرمایه‌گذاران ایجاد مشکل می‌کنند و در واقع سرمایه‌گذاران را به نظام بدبین می‌کنند، می‌توانند تحت پیگرد کیفری قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل، اظهار کرد: جای تاسف دارد که استان اردبیل یک استان توسعه نیافته به شمار می رود و تمامی ادارات و ارگان‌هایی که برای سرمایه‌گذاران ایجاد مشکل می‌کنند و در واقع سرمایه‌گذاران را به نظام بدبین می‌کنند، می‌توانند تحت پیگرد کیفری قرار گیرند.

وی افزود: در استان اردبیل نیاز اساسی داریم تا تمامی ادارات، ارگان‌ها و نهادها اهتمام جدی در حل مشکلات سرمایه‌گذاران به خرج دهند اما متاسفانه نه تنها رغبتی به حل مشکلات ندارند بلکه باعث افزایش مشکلات می‌شوند و سرمایه‌گذاران را در پیچ و خم اداری گرفتار می‌کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به وضعیت نامطلوب استان از نظر اقتصادی در کشور، گفت: استان اردبیل یک استان عقب‌مانده در سطح کشور محسوب می‌شود و نرخ بیکاری در استان ما از میانگین کشوری بالاتر است که بی‌تدبیری و بی‌مسؤولیتی برخی مدیران استانی به این موضوع دامن می‌زند.

خدادادی عنوان کرد: در دادگستری استان به خوبی ملاحضه می‌شود که منشا اصلی اعتیاد، سرقت و... بیکاری است و با وضع موجود که شرایط غیر قابل قبولی را برای سرمایه‌گذاران رقم می‌زنند به هیج وجه نباید انتظار پیشرفت از نظر اشتغال و تولید داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران اردبیل بخاطر تعصب خود نسبت به استان اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند در حالیکه سرمایه‌گذاران خارج از استان به هیج عنوان با وضع موجود رغبتی برای سرمایه‌گذاری در سطح استان اردبیل نخواهند داشت.

خدادادی با اشاره به مشکلات فراوان حوزه سرمایه‌گذاری در اردبیل گفت: تمامی ادارات و ارگان‌هایی که برای سرمایه‌گذاران ایجاد مشکل می‌کنند و در واقع سرمایه‌گذاران را به نظام بدبین می‌کنند، می‌توانند تحت پیگرد کیفری قرار گیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =