خبرورزشی نوشت: برای اعتراض به نماینده" ای اف سی" هواداران خونه به خونه از بابل به تهران می‌آیند.

قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه با تایید خبر انصراف این تیم از فینال جام حذفی گفت: شب نیمه شعبان هواداران خونه به خونه بابل با پنجاه دستگاه اتوبوس به تهران می آیند تا مقابل هتل محل اقامت نماینده ای اف سی تحصن کنند.حالا که فدراسیون توجه ای به خواسته ما ندارد می خواهیم مدارک مان دال بر تبانی در چند بازی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنیم.

او این را گفت و ادامه داد:همه دیدند در بازی رقیب ما چگونه عدالت و فوتبال پاک زیر سوال رفت. مطمئن باشید حق بابل را از ای اف سی می گیریم. متاسفانه فدراسیون و کمیته داوران هیچ توجهی به تذکرهای ما نکرد، از انتخاب بودار داور کم تجربه مثل حسن اکرامی تا هشدار بابت تماس هایی که با دروازه بان و چند بازیکن راه آهن گرفته شده بود، همه را به فدراسیون اطلاع دادیم ولی به جای توجه به هشدار ما فتاحی را به بابل فرستادند که ماموریت خود را به خوبی انجام داد و جلوی صعود ما به لیگ برتر را گرفت.

حسن زاده در پایان گفت: متاسفانه فریدون اصفهانیان چند سال پی در پی با اشتباه های خود امید شهر بابل را ناامید کرد. از لیگ دسته دوم تا به امروز ایشان با فوتبال و شهر بابل دشمنی کرده و نفرین مردم بابل را برای خود خریده است. 


251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =