ایلنا نوشت:‌ رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درمورد بازداشت عضو شورای شهر مشهد، از دادستان مشهد خواست برای حل مسئله اقدام کند.

مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به بازداشت امیر شهلا عضو شورای شهر مشهد از دادستان شهر مشهد خواست نسبت به حل مساله و از بین بردن شائبه‌های ایجاد شده اقدام کند.

فراهانی در این خصوص گفت: معتقدیم در فضای آرام و عادلانه مساله قابل حل است. آنچه که حزب ندای ایرانیان خواهان آن است، حفظ جایگاه قوه قضائیه و قضات شریف کشور است.

وی افزود: در مورد بازداشت امیر شهلا هم ابهاماتی وجود دارد که باید برای رفع آن اقدام کرد تا خدایی نکرده به اعتبار قوه قضائیه آسیب نرسد. ما هم در عین این که اجازه نخواهیم داد، دشمنان انقلاب و نظام این مساله را دستاویزی برای حمله به نظام اسلامی کنند، در چارچوب مناسبات و قانون به منظور حفظ حقوق شهروندی رای‌دهندگانی که به آقای شهلا رای داده و ایشان را به عنوان منتخب اول مردم مشهد در انتخابات شوراها برگزیدند و هم حقوق شهروندی خود ایشان از تمام توان و ظرفیت‌ها برای پیگیری و حل مساله استفاده خواهیم کرد.

عضو شورای شهر تهران در پایان ابراز امیدواری کرد در هفته‌ای که به اسم جوان و شوراها مزین است، یکی از اعضای جوان شوراهای اسلامی سراسر کشور به زودی به محل کار خود در شورای شهر بازگردد و شهروندان معزز مشهدی و زائران بارگاه منور رضوی از خدمت‌رسانی ایشان به مشهد بهره‌مند شوند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =