۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸
برگزاری اولین جلسه شورای اداری سال ۹۷ در سقز

اولین جلسه شورای اداری در سال ۹۷ با محوریت گرامیداشت روز شوراها، تجلیل از اعضای شوراهای شهر سقز و صاحب برگزار شد.

به گرارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، رئیس شورای شهر سقز در این جلسه گفت: برنامه و اهتمام جدی شورای شهر سقز دوره پنجم در جهت انجام کارها و خدمات رسانی شایسته به شهروندان و تلاش در راستای تحقق خواسته های آنان است.

سردار دوغی با بیان اینکه اولین کار شورای شهر سقز، انتخاب شهردار از میان گزینه های متعدد بود، گفت: این مهم با تعامل میان اعضا انجام شد و پروسه خدمت رسانی به مردم کلید خورد.

وی افزود: در این مدت بدور از هر چالش و مساله ای و با قبول تنوع و تکثر نظرات، برای انجام کارها و حل مشکلات تلاش شده، اما تحقق کامل خواسته های مردم در ظرف ۸ ماه میسر نیست، اما امیدواریم از فرصت های فرارو استفاده بهینه ای بکنیم.

دوغی با اشاره به اینکه عملکرد مثبت و مناسب شهرداری، رضایتمندی مردم از این نهاد، شورای شهر و سایر نهادهای حکومتی در برخواهد داشت، گفت: امید است جلب رضایت مندی مردم نصیب همه شود.
رئیس شورای شهر سقز با اعلام تشکر و تقدیر خود و اعضای شورای شهر از نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و نمایندگان ادارات مختلف سطح شهر گفت: اعضای شورا در این مدت صادقانه و بدور از هرگونه حاشیه سازی و منافع شخصی، در راستای دفاع از منافع عمومی و مصلحت شهر حرکت نموده اند و این رویکرد را با جدیت ادامه خواهیم داد.

وی افزود: هفته فرهنگی مشترک سقز و صاحب با بودجه ای ۷۰ میلیونی از طریق شورای سقز و ۵۰ میلیون از طریق شورای شهر صاحب با حمایت سازمان همیاری شهرداری ها در سالجاری برگزار می شود.

سپس رئیس شورای شهرستان سقز نیز در این جلسه ضمن تقدیر از بانیان برگزاری جلسه، گفت: ۱۲ هزار نفر جامعه شورای کشور را تشکیل می دهند که در واقع شوراها پلی ارتباطی بین مردم و مسئولان و نهادها هستند.

افشین عزیزی با بیان اینکه در جامعه در ایام انتخابات کاندیداها شعارهایی را مطرح که در عمل تحقق آن کاری دشوار است و این مسئله، سطح انتظارات را نیز در جامعه بالا می برد.

وی اظهار داشت: ما اعضای شورای شهرستان تمامی مسائل و مشکلات در سطح شهر و روستا را رصد و سعی بر این است با عقلانیت و بدور از احساسات در جهت رفع آن برآییم.

افشین عزیزی ضمن اشاره به ضرورت اجرای مدیریت یکپارچه شهری، مصوب نمودن قانون مدیریت یکپارچه شهری را از نمایندگان مجلس خواستار شد.

وی ضمن تقدیر از همکارانش در شورای شهر سقز اظهار امیدواری نمود که بتوان با درایت و کاردانی جهت رفع مشکلات شهری و برآوردن انتظارات شهروندان حرکت نمود.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تبریک هفته شوراها، لازمه موفقیت مسئولان و مدیران را مشورت پذیری برشمرد.

محسن بیگلری مدیریت یکپارچه شهری را یک خواسته منطقی دانست و اظهار امیدواری نمود با حمایت سایر نمایندگان این امر تحقق یابد.

وی خواستار همکاری بیشتر مسئولان با شوراها شد و از اعضای شوراهای شهر سقز و صاحب خواست که بفکر اجرای کارها و پروژه های بزرگ در راستای توسعه پایدار شهری باشند.

مهندس بیگلری همچنین بر ضرورت انجام کارهای پژوهشی و فرهنگی در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش آن در سطح شهرستان شد.

وی از کلیه نهادها و سازمان ها خواست که در راستای تحقق شعار سال" حمایت از کالای ایرانی" تلاش نمایند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس از اعضای هیئت علمی سازمان جهاد کشاورزی، از اینکه هیچ گونه طرح و پژوهشی در استان در راستای بهبود و تقویت سازمان ارایه نمی دهند، انتقاد نمود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه در سایه همکاری و تعامل سازنده می توان در راستای رفع مشکلات برآمد و به سوی توسعه قدم برداشت، گفت: باید از اختلاف دوری و روحیه مشارکتی را تقویت نمود.

مهندس ورمقانی حمایت از کالای ایرانی، تکریم ارباب رجوع، مبارزه با مفاسد اداری را از جمله موارد مهم برشمرد و خواستار پیگیری این موارد از سوی مسئولان شد.

در پایان مراسم از اعضای شورای شهرهای سقز و صاحب تقدیر شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =