مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: این اداره کل در صدد برگزاری جشنواره بین المللی راه ابریشم در مهدیشهر است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، «محمد جهانشاهی» امروز و در دیدار با فرماندار شهرستان مهدیشهر، افزود: با توجه به پیشینه شهرستان مهدیشهر در حوزه عشایری و سابقه تاریخی این شهرستان، این اداره کل در صدد برگزاری و ثبت این جشنواره است.
وی با ابراز خرسندی از توجه مدیران ارشد شهرستان مهدیشهر به حوزه گردشگری، ابراز امیدواری کرد: گردشگری این شهرستان به سمت گردشگری پایدار سوق پیدا کند.
جهانشاهی گفت: یکی از برنامه‌های این اداره کل رویداد محور بودن است و بر اساس ظرفیت‌های گردشگری مهدیشهر در نظر است جشنواره‌ها و رویدادهای ملی و بین المللی در این شهرستان برگزار شود.
وی افزود: با توجه به قابلیت‌های استان سمنان در حوزه اکوتوریسم، گردشگری و ... استان سمنان می‌تواند در برگزاری رویدادهای گردشگری در کشور پیشتاز باشد.
فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز در این دیدار با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان مهدیشهر از جمله جنگل، کوهستان، نزدیکی به کویر و دریا، برخورداری از طولانی‌ترین مسیر کوچ عشایری و ...، گفت: تمامی این قابلیت‌ها باعث گردشگر پذیر شدن این شهرستان شده است.
"حسن ارگی" با بیان اینکه گردشگری بهترین تعبیر برای اقتصاد مقاومتی است، گفت: یکی از راه‌های رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی، توسعه زیرساخت‌های حوزه گردشگری است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =