ایسنا نوشت: مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران گفت: انفجار در منطقه سمنا قائم شهر قطعا انسانی نبوده و احتمال شهاب سنگ محتمل تر به نظر می رسد.

رضا عنایتی در ارتباط با آخرین وضعیت بررسی صدای انفجار در قائم‌شهر گفت: علت انفجار تا نتیجه قطعی همچنان در دست بررسی است،  10 گروه نظامی، خاک شناسی و جهادی در حال مطالعه در مورد شواهد این موضوع هستند.

وی افزود: انفجار دستی یا ناشی از اقدامات انسانی در این حادثه رد می‌شود و هیچ قطعه‌، شی و یا ترکشی در محل مشاهده نشده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران گفت: اثراث به‌جامانده از این حادثه فقط خاک و خاکستر بوده و این خاکستر در حال حاضر در آزمایشگاه در دست بررسی قرار دارد. تمامی تیم های تحقیقاتی در شهرستان قائم شهر مستقر هستند تا نتیجه قطعی را اعلام کنند.

وی ادامه داد: این عامل قطعا انسانی نبوده و احتمال شهاب سنگ محتمل تر به نظر می رسد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران گفت: انفجار فقط صوتی بوده است، این که صدای صوت ناشی از چه عواملی بوده، باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

عنایتی گفت: در خاکسترهای به‌جامانده اثری از مواد منفجره وجود نداشت، شکسته شدن شیشه‌ها در اثر صدای زیاد بوده است. مردم نگران نباشند و این انفجار هیچ بار امنیتی ندارد.

باغستانی، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری قائم شهر نیز احتمال گنج یابی در محل حادثه را منتفی اعلام کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    1 1
    جهادی دیگه چه صیغه ایه؟ کار تخصصیش چیه؟