۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۰

رسانه ملی یار دوازدهم و بی‌وفای تیم فوتسال بانوان

اگر به تریج قبای کسی برنمی خورد باید گفت: این بانوان فوتسالیست ما هستند که به معنای واقعی کلمه حماسه آفریدند! آنها توانستند قلدارنه رقبای‌شان را پشت سر بگذارند و قهرمان فوتبال آسیا بشوند. اما چرا می‌گوییم سر قفلی حماسه آفرینی متعلق به آنهاست؟ چون آنها مجبور بودند مثل بیک ایمانوردی و فردین، تک و تنها بطورهمزمان با چند رقیب مبارزه کنند و فقط یکی از این رقبای‌شان، بازیکنان تیم حریف بود! رقبای شان چه کسانی بودند؟ ای به چشم؛ به ترتیب عدم اهمیت این‌ها بودند: 

۱- فدراسیون فوتبال: این فدراسیون در حالی که برای لباس تیم مردان به یک زیرپوش بسنده می کند اما در عوض؛ همه هم و غمش را گذاشته تا هر چقدر پارچه در آنجا کم گذاشته، در تیم بانوان جبران کند و در نتیجه؛ این بانوان ورزشکار را بدون تنفس پوستی راهی میدان کند.

۲- صداوسیما: البته ما آنقدر بیشعور نشده‌ایم که انتظار داشته باشیم صدا و سیما مسابقات شیرزنان ما را پخش کند. تازه اگر هم زبان مان لال؛ این اتفاق می‌افتاد این بار مجبور بودیم، برعکس مسابقات مردان، فقط حرکت آرام تماشاگران را ببینیم! یعنی رسانه ملی ترجیح می‌داد برای حفظ ارزش‌ها، این باربه همان تماشاگرانی که همیشه سانسورشان می کرد پناه ببرد! اما باری به هر جهت می شد از این رسانه نیمه ملی(مردانه) انتظار داشت که فضا را جوری مهیا کند که حداقل بعد از پیروزی دختران فوتسال، «سرود قهرمانان پیروز باشید» از تلویزیون پخش شود! نه اینکه برنامه شبکه سوم در همان ساعت مسابقه و جدول باشد و برنامه شبکه ورزش هاکی روی یخ مردان! چشمک نزنید؛ ما هم در جریان تغییرات مدیریتی و ارزشی شبکه جوان و ورزش هستیم!

۳- مسئولین کشور: آنها معتقدند: اگر بانوان ما در جام جهانی مردان هم قهرمان شوند بازهم نخواهند گذاشت که پای آنها‌ به استادیوم فوتبال باز شود! مسئولی که خیلی دوست داشت نامش فاش شود می گفت: زنها در آنجا چیزهایی می شنوند که نباید بشنوند و ما هم در همین رابطه چیزهایی را می بینیم که دیگران نمی توانند ببینند. او تاکید کرد: کارشناسان متعهد و متخصص کشور،هم اکنون مشغول اختراع و نصب دستگاه های فوق پیشرفته ای در وجب به وجب استادیوم هستند که بتواند دختران گریم شده را تشخیص داده و بلافاصله بسته بندی نماید. همچنین وی در مورد آبخوری‌های استادیوم آزادی ابراز امیدواری کرد؛ تا پایان سال 1400 دو شیر آب راه اندازی شود.

۴- خانوده‌های غیرتی: دختران ما بعد از همه اینها باید از پس برخی از نزدیکان غیرتی‌شان هم بربیایند! یادمان نرفته؛ دختر قهرمانی را که همسرش اجازه خروج او را به خارج کشور امضا نمی کرد.

۵- تیم حریف: بی‌شک این آسان‌ترین رقیب آنها و بوده هست!
من‌حیث‌المجموع، این شیر زنان نه تنها یار دوازدهم و اسپانسر و درآمدهای آنچنانی و از این چیزها نداشته و ندارند بلکه کلی هم رقیب و مانع داشته ودارند اما چون زن ایرانی بلاست، می تواند و توانسته همه آنها را پشت سر بگذارد و قهرمان شود. پس به معنای واقعی کلمه، خدا هیچ استادیومی را بی بلا نکند. در پایان یک نکته: این مسایقات در همه جهان پخش شد الا کشور خودمان؛ یعنی ما اجازه نداشتیم دختران سرزمین خودمان را حتی با حجاب کامل ببینیم اما بقیه دیدند. من که نمی دانم این دیگر چه جورغیرتی است که ما خودمان را هم بشدت صاحبش می دانیم . بطور کلی؛ ایرانی چطوری؟

پیروزی این شیرزنان گوارای وجودشان و تبریک به ایرانیان و به ویژه زنهای بلای کشورمان

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    18 1
    تیم فوتسال بانوان کمی حجابشان ضعیف بود باید با چادر مسابقه می دادند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    14 0
    باید تیم های حریف هم با حجاب می آمدند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    7 0
    پیراهن تیم ملی فوتبال زیر پوش مش ماشا... نیست . کمی دقت کنید می بینید ظرافت خاص هنری در آن نهفته است که از ذوق هنری فوق العاده مسئولان فدراسیون ناشی می شود
  • رها A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    12 0
    از خوندن مطلبتون هم لذت بردم هم رنج کشیدم مرسی
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    13 0
    ما مردم را همچین در امر اخلاق فشار می دیم که بدبخت ها از اونور میفتن بیرون و کلا می رن در حوزه بی اخلاقی مثل زورچپون مقنعه و مانتوهای فاجعه که آخرش به آرایش های آنچنانی رسید که فکر می کردی طرف همین حالا داره می ره رو فرش قرمز.