رمضان ماه پالایش روح و عزت مسلمین است

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در اولین نشست مدیران شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان لرستان گفت: امروز همه نگاه ها به آموزش و پرورش دوخته شده است و تاثیر آموزش و پرورش تأثیر شگرفی است و جایگاه آن باید در جامعه جایگاه رفیعی باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، زینی وند مقدم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که در این ماه که ماه خودسازی ، پالایش روح ماه پرهیزگاری و عزت مسلمین و مومنین است خودمان را بسازیم و رسالت خطیر خود را با بهره‌گیری از فیوضات آن انجام دهیم و بتوانیم قدم ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت برداریم.

وی با اشاره به تلاش‌ مدیران قبلی و تقدیر از زحمات آنها گفت هنر ما این است که راه آنها را محکمتر و پرصلابتر ادامه دهیم و این هنری است که با برنامه محور بودن و ترسیم افق روشن و طراحی چهار چوبه مشخص ،فراهم می‌شود .

زینی وند مقدم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش و پرورش آن را فصل الخطابی برای همه مسئولین عنوان کرد و گفت: امروز همه ی نگاه ها به آموزش و پرورش دوخته شده است و تاثیر آموزش و پرورش تأثیر شگرفی بر جامعه است و بر این اساس جایگاه آن هم باید جایگاه رفیعی باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تلاش بنده این است که آموزش و پرورش، در ریل تخصصی قانونی و حرفه ای خود پیش برود و در این مسیر در چهارچوبه ای خاص و بدور از سیاست‌زدگی ،گروه بازی سیاسی، وابستگی و طایفه بازی که آسیب جدی به مجموعه دارد با همکاری و همفکری شما به سمت تعالی آموزش و پرورش حرکت کنیم .

زینی وند مقدم گفت: در این مسیر معیار ما قانون اساسی، سند تحول بنیادین که دغدغه مقام معظم رهبری ، ریاست محترم جمهور و وزیر آموزش و پرورش است، همچنین سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری جهت تحول در آموزش و پرورش و تفاهم نامه هایی که وزارتخانه با اداره کل می بندد، می باشد .

وی تعهد ،تخصص ، برنامه‌ریزی و همراهی با برنامه‌های دولت را بخش دیگری از انتظارات خود عنوان کرد که می بابست توسط مدیران شهرستانها و مناطق در چهارچوبه مورد نظر لحاظ شود .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به ظرفیت عظیم شورای آموزش و پرورش استان اشاره کرد و با اشاره به حضور مدیران ارشد استان ،آن را پتانسیلی ارزنده دانست که با تعامل سازنده می توان از این ظرفیت در جهت اعتلای آموزش و پرورش گام برداشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =