تعریف از خود هنر نیست، اما این که بنویسیم خبرورزشی از روز اول انتشارش، همیشه مستقل بوده و به هیچ حزب و گروه و باشگاه و فدراسیونی وابستگی نداشته، قبل از آن که تعریف از خود باشد، بازگویی یک حقیقت است.

خبرورزشی در تمام این سال‌ها سعی کرده از بازی‌های رنگی و دعوا‌های جناحی دور بماند و در هر بحث و جدلی، موضع خود را به عنوان یک رسانه بی‌طرف حفظ کند... در همین دعوای اخیر کی‌روش و برانکو هم اگرچه عده‌ای از حامیان کی‌روش، به دلیل انتشار مصاحبه‌های برانکو، از ما خرده گرفتند و گروهی از حامیان برانکو نیز به دلیل انعکاس گفته‌ها و بیانیه‌های کی‌روش، ما را به جانبداری از او متهم کردند، اما شما اگر مخاطب دائمی خبرورزشی باشید، حتماً این ادعای ما را تأیید می‌کنید که در تمام این روز‌ها به هر دو طرف ماجرا تریبون دادیم و تلاش کردیم به رسالت و وظیفه اصلی‌مان که اطلاع‌رسانی است، پای‌بند باشیم.

خبرورزشی به عنوان رسانه اول ورزش کشور متعلق به تمامی اهالی ورزش است و هر شخص با هر دیدگاهی حتی اگر گفته‌هایش موردپسند ما نباشد، این حق را دارد که اگر تمایل داشت از تریبون خبرورزشی با ورزشدوستان حرف بزند و خبرورزشی هرگز چهره‌های ورزشی را از این حق محروم نمی‌کند. از ما نخواهید مصاحبه‌های اهل ورزش را سانسور کنیم، همان‌طور که اخبار پشت پرده ورزش را برای شما می‌نویسیم تا به اعتقادمان، دانستن حق مردم است، پای‌بند باشیم، در انتشار مصاحبه‌ها و انعکاس گفته‌های اهالی ورزش هم دسته‌بندی خودی و غیرخودی نداریم.

نویسندگان خبرورزشی هم می‌توانند مثل اهالی ورزش دیدگاه‌های متفاوتی داشته باشند. آن‌ها از دیدگاه خود، مسائل روز را تحلیل می‌کنند و انتخاب با شماست که با نوشته نویسنده‌ای موافق باشید و با نوشته نویسنده‌ای دیگر مخالف... ما را در این تمرین مخالف‌خوانی همراهی کنید، وقتش رسیده یاد بگیریم حرف دیگران را هم بشنویم و به همه فرصت حرف زدن بدهیم. برخورد حذفی اگر قرار بود ما را به جای خوبی برساند، الان باید در تمام زمینه‌ها قهرمان جهان بودیم!

* این یادداشت در سرمقاله دوشنبه ۱۱ تیر روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =