ارزیابی عملکرد مدیریت درمان استان / تاکید بر اجتناب از انجام هزینه های غیر ضروری

با حضور مدیردرمان استان، معاونین ، روسا ی مراکز تابعه و کارشناسان ستادی در سالن کنفرانس ، عملکرد سال٩٦ مراکز درمانی تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجنماعی استان لرستان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،در این نشست دکتر امین بهاروند مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان ضمن تقدیر از خدمات سال گذشته تمامی کارکنان استان و آرزوی توفیق جهت پیشبرد اهداف در سال جاری،به تشریح عملکرد حوزه مدیریتی خود پرداخت و تصریح نمود رعایت حدود مصوبات و تخصیص اعتبارات ابلاغی جهت انجام هزینه از سوی روسای مراکز درمانی و مسئولین مالی واحدها باید مد نظر قرار گیرد . ایشان در ادامه تاکید داشتند : ضمن ادامه برنامه ریزی های انجام شده در این خصوص در سال جدید نیز اهتمام بیشتری جهت صرفه جویی در هزینه ها و اجتناب از انجام هزینه های غیر ضروری داشته باشند . در ادامه این جلسه روسای مراکز تحت پوشش مدیریت درمان استان نسبت به ارائه گزارش عملکرد یک ساله ٩٦ و فعالیتها و اهداف در دست اقدام خود پرداختند.
سپس رئیس و کارشناس ارشد برنامه و بودجه استان به بررسی وضعیت موجود و موانع پیشرو اشاره و در خصوص اهمیت همراهی کلیه پرسنل اداری و درمانی در جهت کنترل هزینه ها و انجام امور محوله به نحواحسن مطالبی را اظهار داشتند . در پایان این نشست کتابچه موافقتنامه مصوبات بودجه و اعتبارات سال ٩٧ به روسای مراکز درمانی تقدیم گردید .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =