بوستان شاپوری تا پایان سال به بهره برداری می رسد

شهردار خرم آباد از بهره برداری از بوستان شاپوری تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،وحید رشیدی با اشاره به رویکرد جدید شهرداری خرم آباد در بحث فضای سبز شهری گفت : باتوجه به بحران کم آبی و لزوم صرفه جویی در منابع آبی ، رویکرد ما جایگزینی درختکاری به جای چمن کاری است .

وی با اشاره به برخی پروژه فضای سبز شهرداری افزود: انشاا... با تامین منابع لازم و طبق برنامه پنج ساله پروژه های چون بوستان شاپوری و آبشار طلایی، بوستان طبیعت و بسیاری از بوستان های محلی تا پایان سال به مرحله بهربرداری می رسند.

شهردار خرم آباد در بوستان شاپوری را از پروژه های مهم در حوزه شهری خرم آباد عنوان و تصریح کرد: این پروژه با مشارکت استانداری و شهرداری درحال پیشرفت است و قرار است بر اساس برنامه زمانبندی شده و تفکیک وظایف تاپایان سال فاز یک این پروژه بزرگ را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: با بهره برداری از بوستان شاپوری و ساماندهی دریاچه شاپوری از نظر فضاهای تفریحی و تفرجگاهی نوعی تعادل و موازنه بین مناطق شمال و جنوب شهر ایجاد خواهد شد.

دکتر رشیدی در پایان اجرای طرح کمربند سبز را از اولویت های کاری مدیریت شهری بر شمرد وخاطرنشان کرد : می خواهیم دورتادور شهر خرم آباد را درخت بکاریم همچنین تصمیم داریم با ایجاد بوستان های محله ای و کاشت درخت در بلوارها و مناطق مختلف شهر درکنار طرح کمربند سبز ، خرم آباد را به یک شهر سر سبز تبدیل می نمایم

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =