وزیر ورزش و جوانان از تاسیس دانشکده والیبال در ارومیه حمایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی در جلسه‌ای که با حضور نادر قاضی‌پور نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی، رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه ، ناصر خدادادی نماینده اداره کل ورزش و جوانان و کریم فروزان رئیس هیات والیبال، غلامحسین کردستانچی رئیس هیات والیبال ارومیه و با حضور مجازی شهریاری استاندار آذربایجان‌ غربی تشکیل شد؛ تاسیس دانشکده والیبال بعنوان یکی از ارکان مهم توسعه علمی والیبال کشور مورد تصویب قرار گرفت.

کریم فروزان رئیس هیات والیبال استان گفت : در سفر ضیایی رئیس فدراسیون والیبال یکی از درخواست‌های ما برای شهر عشاق والیبال تشکیل دانشکده والیبال بود که پس از پیگیری‌های مختلف امروز بلاخره این دانشکده تشکیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به علاقه شدید مردم ارومیه به والیبال و همچنین وجود استعدادهای ناب والیبالی در این شهر وجود یک دانشکده والیبال حس می‌شد که بلاخره توانستیم به این آرزوی جوانان جامه عمل بپوشانیم.

رییس هیات والیبال در پایان خاطر نشان کرد: به زودی نحوه ثبت نام و شرایط پذیرش دانشجو در اولین دانشکده والیبال کشور اعلام خواهد شد تا مهد والیبال ایران اینبار در عرصه علمی والیبال نیز پیشتاز باشد.

پیام وزیر ورزش و جوانان

همچنین سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با ارسالی پیامی، این اتفاق را یک گام بزرگ در توسعه والیبال دانست.

متن پیام به شرح زیر است:

تبریک میگویم، اتفاق بزرگی است و نتایج مبارکی در رشد والیبال کشور خواهد داشت. خدا قوت میگویم به همه دست اندر کاران این اقدام اساسی

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =